حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مراسم سامسونگ MWC 2021 برای ساعت هوشمند و دیگر محصولات : ۷ تیر ۱۴۰۰

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | MWC، سامسونگ

حدودا ۹ ماه پیش بود که برای شما نوشتیم تاریخ برگزاری نمایشگاه MWC 2021 به تیر ۱۴۰۰ تغییر کرد. نمایشگاه MWC 2021 بارسلونا از تاریخ ۷ تا ۱۰ تیر ۱۴۰۰ و به صورت مجازی برگزار خواهد شد. امروز با انتشار تیزر رسمی سامسونگ نگاه این شرکت کره ای به کنفرانس جهانی موبایل را می بینیم. مراسم سامسونگ MWC 2021 برای ساعت هوشمند و دیگر محصولات در روز ۷ تیر ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. ساعت این مراسم ۲۱:۴۵ به وقت تهران است.

مراسم سامسونگ MWC 2021

ماه گذشته در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل ۲۰۲۱ دیدیم که این شرکت Wear OS 3.0 را با ادغام Tizen سامسونگ رسما معرفی کرد. حالا سامسونگ اعلام کرده که هفته آینده یک رویداد مجازی MWC برگزار می کند و شما می توانید به طور رسمی انتظار اخبار مربوط به ساعت های هوشمند را در آن داشته باشید.

سامسونگ فاش کرد که یک رویداد مجازی MWC را در ۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۵ به وقت تهران برگزار خواهد کرد. این شرکت می گوید این مراسم برای “به نمایش درآوردن چگونگی تنظیم اکوسیستم دستگاه های متصل گلکسی برای فراهم آوردن امکانات حتی بیشتر برای غنی سازی سبک زندگی به مردم ارائه می شود.” برگزار می شود.

این یک متن کاملاً سربسته از سازنده کره ای است، اما ما در جمله بعدی صریحاً تمرکز ساعت هوشمند را تأیید می کنیم.

مراسم سامسونگ MWC 2021

مراسم سامسونگ MWC 2021

“سامسونگ همچنین از چشم انداز خود برای آینده ساعت های هوشمند در این رویداد با فرصت های جدید برای توسعه دهندگان و کاربران که برای ارائه دوره جدیدی از تجربه ساعت های هوشمند طراحی شده اند، رونمایی خواهد کرد.”

انتظار می رود که این شرکت به زودی ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 را با Wear OS معرفی کند. بنابراین ما انتظار داریم اولین گجت پوشیدنی سامسونگ به سیستم عامل گوگل در چندین سال اخیر، در این رویداد عرضه شود. به نظر می رسد که این ساعت و نمونه های آن از FCC نیز عبور کرده و همین دلیل محکم تری برای ارایه قریب الوقوع ایجاد می کند.

مشخصات گلکسی واچ ۴ و واچ اکتیو ۴ سامسونگ لو رفت: از سیستم عامل جدید تا پردازنده ۵ نانومتری

سامسونگ همچنین می گوید که در مورد “آخرین پیشرفت های امنیتی و نوآوری ها” در این رویداد صحبت خواهد کرد. خب مشخصا از لوگو ناکس که درون یک گلکسی زد فولد ۲ در گوشه پایین سمت راست تصویر است، این موضوع مشخص است.

نظر شما چیست؟ کنفرانس مجازی MWC 2021 را دنبال خواهید کرد؟ فکر می کنید همکاری سامسونگ با گوگل در زمینه ساعت های هوشمند بتواند به رقابت جدی برای اپل تبدیل شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)