حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات گلکسی واچ ۴ و واچ اکتیو ۴ سامسونگ لو رفت: از سیستم عامل جدید تا پردازنده ۵ نانومتری

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ، شایعات

سامسونگ و گوگل با مشارکت یکدیگر، سیستم عامل جدید مخصوص ساعت های هوشمند جدیدی را توسعه داده اند که بهترین ویژگی های Wear OS و Tizen را با هم ترکیب می کند. قرار این سیستم عامل جدید برای اولین بار در ساعت هوشمند آینده سامسونگ، گلکسی واچ ۴، استفاده شود. حال به تازگی، مشخصات گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ اکتیو ۴ به بیرون درز کرده که با هم آنان را مرور می کنیم.

مشخصات گلکسی واچ ۴

شایعات زیادی پیرامون ساعت هوشمند بعدی سامسونگ وجود دارد. در فاصله چند ماه تا معرفی این ساعت، اکنون، اطلاعات جدیدی از مشخصات گلکسی واچ ۴ منتشر شده است.

برخی از کد های کشف شده نشان می دهند که تغییرات بالقوه ای در سیستم عامل این ساعت هوشمند بوجود خواهد آمد. این مسئله بواسطه مشارکت جدید سامسونگ و گوگل، به طور غیر مستقیم تایید می شود.

در حالی که سیستم عامل گلکسی واچ ۴، پلتفرم Wear جدید گوگل و سامسونگ خواهد بود، رابط کاربری این ساعت، بروزرسانی شده و One UI 3.x نام خواهد گرفت. این رابط کاربری، یک پوشش نرم افزاری کاملاً اصلاح شده می باشد که برای پوشیدنی های سامسونگ طراحی شده است. به همین دلیل، این مورد باید همان حس آشنای کار با گلکسی واچ های قبلی را داشته و با تلفن های هوشمند سامسونگ همگام سازی شود.

به گزارش SamMobile، ویژگی های جدید SmartThings نیز وجود خواهد داشت تا اتصال چندین دستگاه را در خانه شما تقویت کند. علاوه بر این، به مالکان گلکسی واچ ۴ اجازه می دهد تا پیام های صوتی مختصری به دوستان خود ارسال کنند.

برجسته ترین ویژگی فیزیکی این ساعت، توانایی آن در اندازه گیری میزان قند(گلوکز) خون خواهد بود. کسانی که با دیابت و بیماری های مرتبط دست و پنجه نرم می کنند، ممکن است از شنیدن این خبر خوشحال شوند، اگرچه این ویژگی هنوز توسط سامسونگ و به طور رسمی تایید نشده است.

مشخصات گلکسی واچ ۴

مشخصات گلکسی واچ ۴

گلکسی واچ اکتیو ۴

Ice Universe گزارش می دهد که گلکسی واچ اکتیو ۴ سامسونگ از پردازنده جدیدی بهره برده که بر اساس فرآیند 5 نانومتری ساخته شده است، که می تواند عمر باتری دستگاه را افزایش دهد.

نسل فعلی گلکسی واچ ۳ و گلکسی واچ اکتیو ۲، هر دو از پردازنده قدیمی Exynos 9910 سامسونگ استفاده می کنند که بر اساس فرآیند 10 نانومتری تولید شده. بنابراین، پرش مستقیم به 5 نانومتر، می تواند بازده فوق العاده این ساعت را تضمین کند.

گفته می شود سامسونگ در نظر دارد تا حاشیه های این پوشیدنی را نازک تر کند. هم اکنون نیز، گلکسی واچ اکتیو ۲، دارای حاشیه های بسیار باریکی می باشد؛ با این حال، از هر پیشرفتی استقبال می شود زیرا به معنای فشار بیشتر بر رقبایی مانند اپل خواهد بود.

سرانجام، Ice Universe بیان می کند که گلکسی واچ اکتیو ۴ از یک “ساختار قاب عالی” بهره می برد. همچنین شیشه 2.5D استفاده شده در گلکسی واچ اکیتو ۲، جای خود را به صفحه کاملا تخت می دهد.

این ساعت هوشمند بر خلاف گلکسی واچ ۴، از سنسور قند خون پشتیبانی نکرده، با این حال دارای سنسور های ضربان قلب و حسگر ECG می باشد.

قیمت و زمان دسترسی ساعت های هوشمند جدید سامسونگ

انتظار می رود هر دو ساعت گلکسی واچ ۴ و واچ اکتیو ۴، در یک رویداد Unpacked در مرداد ماه به همراه جدیدترین پرچمداران سامسونگ معرفی شوند. همچنین این دو، به یکی از بهترین ساعت های هوشمند در سال 2021 تبدیل خواهند شد.

قیمت گلکسی واچ اکتیو ۴، طبق اطلاعات تایید نشده، ۲۷۹ دلار خواهد بود که آن را به عنوان رقیب مستقیم اپل واچ SE، قرار می دهد. گلکسی واچ ۴، از دو سایز ۴۲ و ۴۶ میلی متر بهره برده و واچ اکتیو ۴ نیز، با دو اندازه ۴۰ و ۴۲ میلی متری همراه خواهد شد. هر دوی این ساعت ها از اتصالات بلوتوث، LTE و GPS استفاده خواهند کرد.

گلکسی واچ ۴ از Wear OS استفاده خواهد کرد : خداحافظی با Tizen روی ساعت های هوشمند؟

نظر شما راجع به ساعت های هوشمند جدید سامسونگ و مشخصات آنان چیست؟‌ آیا از ویژگی های جدیدی که قرار است با این ساعت ها، عرضه شوند، استقبال می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دنیای ساعت های هوشمند هر روز دارن بزرگ و بزرگتر میشن…

vahid

سامسونگ عزیز جا سیستم عامل جدید و به کار گیری تراشه ۵ نانومتری ecgو فشار خون رو تو همه کشورا تو دسترس قرار بده والا واچ ۳ رو به خاطر قابلیت فشار خون خریدیم هیچی به هیچی،،

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی