حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه ۵۱۲ گیگابایتی گلکسی زد فولد ۳ نیز احتمالا معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

تاکنون هیچ مدرک مشخصی وجود نداشت که نشان دهد سامسونگ می‌خواهد نسخه ۵۱۲ گیگابایتی گلکسی زد فولد ۳ را نیز تولید و عرضه کند؛ در اکثر گزارش ها گفته شده بود که این دستگاه حداکثر از ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره مند خواهد بود. اما گزارش های جدید وجود نسخه ۵۱۲ گیگابایتی را تایید می‌کنند.

نسخه ۵۱۲ گیگابایتی گلکسی زد فولد ۳ عرضه خواهد شد

اکنون به نظر می رسد که به علاوه نسخه های رایج یک مدل ۵۱۲ گیگابایتی نیز وجود خواهد داشت و برخلاف گلکسی زد فولد ۲، این نسخه محدود به چین ، هنگ کنگ و تایوان نخواهد بود و در سایر کشور ها نیز عرضه خواهد شد.

یک تصویر لو رفته نشان می دهد که نسخه ۵۱۲ گیگابایتی Galaxy Z Fold ۳ قطعا در کره جنوبی عرضه می‌شود اما با توجه به این نکته که این گوشی تاشو به نوعی جانشین گلکسی نوت ۲۰ است، احتمالاً این مدل در بازارهای دیگر بجز کره جنوبی نیز عرضه خواهد شد و احتمالا این گوشی از کارت حافظه جانبی Micro SD پشتیبانی نخواهد کرد.

دوربین سلفی زیر نمایشگر گلکسی زد فولد ۳ فقط در قسمت داخلی آن بکار گرفته خواهد شد

انتظار می رود گلکسی زد فولد ۳ به دوربین زیر صفحه نمایش مجهز شود و از قلم S pen نیز پشتیبانی کند. مغز متفکر این محصول تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ خواهد بود و از نظر طراحی و ابعاد عمدتا مشابه نسل قبلی است.

گوشی تاشو جدید سامسونگ رنگ های جذابی خواهد داشت

با توجه به اطلاعات فاش شده قبلی، Galaxy Z Fold ۳ در رنگ های سیاه ، کرم ، سبز و نقره ای ارائه خواهد شد. طبق شایعات جدید، در دسترس بودن رنگ بسته به کشور متفاوت خواهد بود. گزارش های جدید همچنین با اطلاعات فاش شده قبلی مطابقت دارد که در همه آنان اشاره شده گوشی های تاشو جدید سامسونگ به اندازه نسل قبلی گران نخواهند بود.

تصویری که نشان می‌دهد نسخه ای ۵۱۲ گیگابایتی از Z Fold ۳ وجود خواهد داشت

تولید انبوه گوشی های تاشو آینده سامسونگ (یعنی Galaxy Z Fold ۳ و Galaxy Z Flip۳) آغاز شده است. و گزارش ها می‌گویند که حجم تولیدی گوشی های تاشو نسل جدید سامسونگ به مراتب بیشتر از نسل قبل خواهد بود و این شرکت امیدوار است که بتواند در مجموع حدود ۷ میلیون از مدل های تاشو نسل جدید خود را به فروش برساند.

گلکسی زد فولد ۳ احتمالاً در تاریخ ۳ آگوست (دوازدهم مرداد ماه)، در جریان رویداد بعدی Unpacked رونمایی خواهد شد و فروش آن نیز باید از ۲۷ آگوست (پنجم شهریور) شروع شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی