حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت MatePad T10 Kids Edition هواوی مخصوص کودکان معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، هواوی

به‌تازگی هواوی تبلت مخصوص کودکان خود با نام MatePad T10 Kids Edition را معرفی کرده است که از مشخصات نه‌چندان سطح بالا به‌همراه طراحی جذاب و رنگ‌بندی متنوع و شاد برای طیف کودکان خردسال بهره می‌برد که نشان از توجه ویژه این شرکت به کاربران سنین پایین‌تر خود دارد.

تبلت MatePad T10 Kids Edition

تبلت مخصوص کودکان هواوی مانند نسخه اورجینال خود، MatePad T10، به چیپست Kirin 710A مجهز شده است، اما دارای نمایشگر کوچک‌تر و با وضوح پایین‌تر IPS LCD با اندازه 9.7 اینچ و رزولوشن ۸۰۰*۱۲۸۰ پیکسل(156 ppi) می‌باشد. این تبلت اندروید 10 را با پوسته اختصاصی EMUI 10.1 هواوی اجرا کرده(متاسفانه خبری از HarmonyOS و یا سرویس‌های گوگل در آن نیست) و دارای 2 گیگابایت حافظه رم و 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی به همراه اسلات microSD می‌باشد.

این دستگاه به‌واقع برای کودکان با سنین پایین ساخته شده است. اگر از نمای بیرونی با رنگ روشن آن به اندازه کافی متوجه این موضوع نشوید، می‌توانید به قاب ضد ضربه ساخته شده از سیلیکون مواد غذایی آن توجه کنید که برای حالتی‌ در نظر گرفته شده است که کودک شما تصمیم به گاز گرفتن آن بکند. با این وجود، به محض این که کودکتان به اندازه کافی بزرگ شد تا بتوان به او اعتماد کرد، این قاب محافظ نیز قابل جداسازی می‌باشد.

تبلت MatePad T10 Kids Edition

تبلت MatePad T10 Kids Edition

در پشت این تبلت، یک پایه بزرگ قرار دارد که به‌عنوان ابزار نگهدارنده دستگاه عمل می‌کند، بنابراین فرزند شما می‌تواند هنگام تماشای فیلم یا بازی‌های آموزشی، تبلت خود را به‌صورت ایستاده قرار دهد. برای این منظور، این دستگاه به‌همراه 12 ماه اشتراک رایگان در Azoomee ارائه می‌شود(سرویسی که پازل‌های دست ساز متناسب با سنین کودکان و بازی‌ها و فیلم‌های الهام بخش را ارائه می‌کند).

همچنین یک قلم خازنی با ابعاد قابل توجه در جعبه این تبلت موجود است تا پیکاسوی جوان بتواند مدتی را با کتاب‌های رنگ آمیزی دیجیتال سپری کند. اسلات اختصاصی نیز برای جای‌گیری قلم در قاب دستگاه در نظر گرفته شده است.

این تبلت دارای یک باتری 5100 میلی آمپری می‌باشد که از یک شارژر آهسته 5 وات USB-C نیز پشتیبانی می‌کند. گرچه سرعت شارژ و همچنین حجم باتری آن بسیار پایین می‌باشد اما هواوی قصدی برای انجام این موارد داشته تا از استفاده مدوام کودکان از این تبلت جلوگیری کند. همچنین قابلیتی در نظر گرفته شده است که می‌توان با فعالسازی آن، از روشن شدن دستگاه در هنگام اتصال به شارژر جلوگیری کرد؛ این مورد برای اینست که فرزند شما برای کار با آن، دائما در محدوده پریز‌های برق نباشد.

تبلت MatePad T10 Kids Edition

تبلت MatePad T10 Kids Edition

جالب اینجاست که این تبلت از قابلیت اتصال LTE به‌صورت کامل برخوردار است، به این معنی‌که می‌توان از آن در بیرون از خانه نیز استفاده کرد. همچنین از Wi-Fi 5 و Bluetooth 5.1 پشتیبانی کرده و دارای گیرنده GPS(+GLONASS و BeiDou) می‌باشد.

دو بلندگو و یک دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی در این تبلت وجود دارد که می‌توان برای تماس‌های ویدیویی از آن استفاده کرد. همچنین یک دوربین 5 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 1080p نیز در پشت دستگاه به‌چشم می‌خورد، بنابراین کودک شما می‌تواند به عکاسی از منظره‌های مورد علاقه خود بپردازد.

البته، همه برنامه‌ها و ویژگی‌های مخصوص کودکان در حالت Kids Corner نهفته است. والدین می‌توانند از ویژگی‌های مختلف مدیریت زمان برنامه و محتوای آنان استفاده کرده تا مطمئن شوند این تبلت مناسب فرزندشان می‌باشد.

Huawei MatePad T10 Kids Edition ابتدا در اندونزی عرضه می‌شود و هم اکنون با برچسب قیمتی 2،900،000 IDR(200 دلار/170 یورو) برای پیش سفارش در دسترس است.

نقد و بررسی تبلت هواوی MatePad T10

نظر شما راجع به تبلت مخصوص کودکان هواوی MatePad T10 Kids Edition چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی