حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل به دنبال تصاحب فروشگاه های ال جی در کره جنوبی است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، ال‌جی

اپل ظاهراً در حال برنامه ریزی برای ایجاد یک همکاری جدید با ال جی است. این همکاری باعث می شود که اپل بتواند محصولات خود را از طریق فروشگاه های خرده فروشی فیزیکی ال جی در کره جنوبی بفروشد.

اپل فروشگاه های ال جی را تصاحب خواهد کرد

طبق گزارش BusinessKorea، غول مستقر در کوپرتینو به دنبال فروش آیفون ، آیپد ، ساعت های هوشمند و موارد دیگر از طریق فروشگاه های ال جی کره جنوبی است. این امر باعث می شود محصولات اپل از طریق بیش از 400 خرده فروشی “بهترین فروشگاه های ال جی” در کره به فروش برسد.

قابل ذکر است، این خبر پس از اعلام ال جی مبنی بر خداحافظی از بازار تلفن های هوشمند، به گوش می رسد به عبارت دیگر، ممکن است اپل قصد داشته باشد فضای خرده فروشی را که قبلاً ال جی برای بازاریابی گوشی های خود استفاده می کرد، پر کند.

توقف تولید موبایل ال جی از امروز و تغییر کاربری خط تولید به تولید لوازم خانگی

این بدان معنی است که اپل می تواند حضور خود را در منطقه گسترش دهد. با توجه به اینکه تجارت خرده فروشی اپل در منطقه در مقایسه با LG کوچکتر است.

گفته می شود، این دو شرکت در حال بحث در مورد ایجاد گوشه ای جداگانه برای اپل در فروشگاه های LG هستند. این بخش از فروشگاه ها همچنان توسط کارمندان خود شرکت اپل اداره می شود یا کارمندان  LG پس از کسب حق فروش لوازم ال جی الکترونیک، محصولات اپل را نیز به فروش می رسانند.

واگذاری این فروشگاه‌ ها به کسب و کار ال جی ضربه نمی‌زند؟

این گزارش همچنین افزود که هر دو برند در حال حاضر در مورد فروش رایانه های Mac با یکدیگر اختلاف نظر دارند. این اختلاف نظر به دلیل برنامه های ال جی برای فروش لپ تاپ های “Gram” خود است.

بنابراین با فروش رایانه های Mac در فروشگاه های ال جی، این شرکت را در معرض یک ضرر آشکار قرار می گیرد.

پس با توجه به این نکات، به احتمال زیاد هر دو شرکت فقط در فروش آیفون ، آیپد و پوشیدنی های آن توافق دارند. سخنگوی ال جی همچنین اعلام کرده که «هنوز هیچ چیزی قطعی نشده و این شرکت در حال بررسی همه احتمالات است».

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی