حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسپاتیفای Greenroom به عنوان رقیب کلاب هاوس معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپلیکیشن

کلاب هاوس(Clubhouse) به‌تازگی موفق شده است تا به‌طور عجیبی محبوب شده و در هر دو سیستم‌عامل Android و iOS نیز در دسترس باشد. همچنین در این مدت می‌توانستید بسیاری از سرویس‌های دیگر سایر اپلیکیشن‌ها مانند تلگرام، اینستاگرام، ردیت و توییتر را ببینید که سعی دارند با ارائه ویژگی‌های جدید، خود را بیش از پیش به قابلیت‌های این اپلیکیشن موفق نزدیک کنند. آخرین این موارد، گرین روم(Greenroom) اسپاتیفای می‌باشد که اخیرا به‌عنوان جایگزین و رقیب کلاب هاوس معرفی شده است.

گرین روم اسپاتیفای، رقیب کلاب هاوس

گرچه Greenroom توسط Spotify معرفی شده و منتشر می‌شود، اما در مجموع یک برنامه جداگانه است که با همان فرمول موفق Twitter Spaces و Clubhouse کار می کند؛ بدین صورت‌‌که در ابتدا یک کاربر اتاق خصوصی به‌منظور برقراری گفتگوی صوتی ایجاد می‌کند که شنوندگان قادر به هماهنگی و شرکت در آن هستند. مسئول اتاق می‌تواند کنترل کند که چه کسی صحبت کرده و حتی گفتگو را به صورت انحصاری به یک نفر محول بسپارد.

اسپاتیفای،‌ گرین روم را به‌عنوان راهی برای ارتباط با افراد برای “پیوستن به گفتگو” قرار می دهد. در این اپلیکیشن موضوعات متنوعی از جمله موسیقی، ورزش و فرهنگ مورد بحث قرار می‌گیرد اما به نظر می‌رسد که کاربران می‌توانند درباره هر موضوعی اتاق جداگانه ایجاد کرده و به بحث و گفتگو بپردازند.

اسپاتیفای Greenroom، جایگزین کلاب هاوس

اسپاتیفای Greenroom، جایگزین کلاب هاوس

در حال حاضر، گرین روم فقط از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند و طبق ادعای اسپاتیفای، در کشورهایی که این برنامه در دسترس هستند، کاربران iOS و اندروید می‌توانند همین حالا این اپلیکیشن را دانلود کرده و با حساب کاربری اسپاتیفای خود وارد آن شوند. برای کاربرانی که نگران حریم خصوصی آن هستند نیز، مجموعه‌ای از شرایط و قوانین به صورت جدا از Spotify درنظر گرفته شده است که پیش از ورود به این برنامه، باید شرایط آن‌ها را قبول کنید.

بر خلاف Twitter و Clubhouse، مزیت Spotify این است که کتابخانه گسترده‌ای از موسیقی و پادکست دارد که می‌تواند به‌طور بالقوه با Greenroom ادغام شود اما استفاده از آن ممکن است باعث کابوس قانون کپی‌رایت از طرف مالکان این دسته از محتوای صوتی شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سرویس، می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

کدام سرویس ها بیشترین اطلاعات را از ما جمع آوری می کنند؟ کلاب هاوس کمترین، اینستاگرام بيشترين

نظر شما راجع به گرین روم اسپاتیفای چیست؟ به نظر شما این اپلیکیشن تا چه حد می‌تواند محبوبیت کلاب هاوس را بدست آورده و به‌عنوان جایگزین آن محسوب شود؟ آیا شما از این دست از برنامه‌ها استفاده می‌کنید و از ویژگی‌ها و کیفیت سرویس‌های آنان راضی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی