حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلگرام Voice Chats 2.0 را ارایه کرد: کلاب هاوس را فراموش کنید، یک رادیوی عمومی برای قرن بیست و یکم

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | برترین‌های ترنجی، پیام رسان

حدود ۳ ماه پیش بود که آپدیت تلگرام ۷.۳ با ویژگی Voice Chat ارایه شد. سه روز پیش برای شما نوشتیم که قابلیت چت صوتی تلگرام برای رقابت با کلاب هاوس تغییر خواهد کرد و حالا تلگرام Voice Chats 2.0 را ارایه کرده است، تقریبا می توان گفت که وقت فراموش کردن کلاب هاوس است. در ویس چت ۲ تلگرام قابلیت های بیشتری نسبت به کلاب هاوس وجود دارد، دعوتنامه نمی خواهد و برای اندروید و دسکتاپ هم در دسترس است!

تلگرام Voice Chats 2.0 برای مقابله با کلاب هاوس

تلگرام Voice Chats 2.0

تلگرام Voice Chats 2.0

ویس چت برای اولین بار حدود ۳ ماه پیش ارایه شد و بُعد جدیدی از گفتگوی زنده را به گروه های تلگرامی اضافه کرد. از امروز و با Voice Chat 2.0 این ویژگی در کانال ها نیز در دسترس هستند و دیگر محدودیتی در تعداد شرکت کنندگان وجود ندارد. این در حالی است که ظرفیت هر روم کلاب هاوس ۵۰۰۰ نفر است.

این آپدیت جدید تلگرام همچنین چت های صوتی قابل ضبط، لیست شرکت کنندگان در ویس چت، بالا بردن دست برای اجازه صحبت، دعوت از طریق لینک برای سخنرانان و شنوندگان، تیتر برای چت صوتی و راهی برای پیوستن چهره های عمومی به چت های صوتی با عنوان کانال خود (به جای اسم خود) به ارمغان می آورد.

چت های صوتی بی حد و مرز

ادمین کانال ها و گروه های عمومی اکنون می توانند برای میلیون ها شنونده، چت صوتی زنده را میزبانی کنند هر چقدر صحبت شما محبوب شود، افراد جدید می توانند به این نشست بپیوندند. این مانند این است که یک رادیوی عمومی برای قرن بیست و یکم اختراع شده است.

برای شروع ویس چت باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. ۱- پروفایل هر گروه یا کانالی را که در آن ادمین هستید باز کنید.
  2. ۲- روی (⋮) یا (⋯) ضربه بزنید.
  3. ۳- گزینه شروع گپ صوتی یا Start Voice Chat را انتخاب کنید.

قابلیت ضبط ویس چت تلگرام

قابلیتی که در کلاب هاوس وجود ندارد اما اینجا وجود دارد، قابلیت ضبط ویس چت تلگرام است. در حالی که برخی مکالمات به صورت موقتی انجام می شوند، برخی دیگر ارزش حفظ و انتقال دارند. اکنون ادمین ها می توانند ویس چت را ضبط کنند و برای دنبال کنندگانی که این رویداد را از دست داده اند منتشر کنند.

از همه جذاب تر این که پس از پایان ضبط، فایل صوتی بلافاصله در پیامهای ذخیره شده (Saved Message) شما در دسترس قرار می گیرد. برای اطلاع به مخاطبان، گپ هایی که در حال ضبط هستند با یک چراغ قرمز در کنار عنوان خود علامت گذاری می شوند.

بلند کردن دست

در ویس چت تلگرام شنوندگان می توانند با بلند کردن دست خود به مدیران اطلاع دهند که می خواهند صحبت کنند. درست مثل آداب یک مکالمه محترمانه اما با انیمیشن های اعتیاد آور.

متن بیوگرافی شما اکنون در لیست شرکت کنندگان قابل مشاهده است، که می توانید از آن برای جزئیات تخصص خود، علایق یا فقط کمی توضیح درباره خود استفاده کنید. این اطلاعات ممکن است به مدیران کمک کند جای خوبی برای سوالات یا نظرات شما پیدا کنند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

بهترین پیام رسان دنیا 😍😍😍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)