حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فریم گلکسی Z Fold 3 سامسونگ همانند سری آیفون ١٢، تخت خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | رندر، سامسونگ، شایعات

گلکسی Z Fold 3 سامسونگ، مورد انتظارترین گوشی هوشمند منعطف امسال سامسونگ است. شایعات و اطلاعات لو رفته زیادی در پیرامون این محصول رونمایی نشده وجود دارند. اما در جدیدترین خبر از گلکسی Z Fold 3، فریمی تخت مانند سری آیفون ١٢ به چشم می‌خورد. در ادامه، به جزئیات بیشتری از فریم گلکسی Z Fold 3 سامسونگ خواهیم پرداخت.

گلکسی زد فولد ٣

همان طور که گفته بودیم، احتمال می‌رود گوشی Galaxy Z Fold 3 سامسونگ در تاریخ ۵ شهریور به صورت رسمی رونمایی شود. این دستگاه، احتمالاً به همراه گوشی Galaxy Z Flip 3 معرفی خواهد شد.

 

تاریخ عرضه سامسونگ Galaxy Z Fold 3 احتمالا ۵ شهریور ۱۴۰۰ خواهد بود

 

در نهایت، دیر یا زود گلکسی Z Fold 3 رونمایی خواهد شد. به گزارش Sammobile، همان طور که از نام Galaxy Z Fold 3 پیداست، این گوشی سومین نسل گوشی‌های گلکسی فولد سامسونگ است. به همین ترتیب، طراحی کلی و ساختار گلکسی Z Fold 3 مانند نسل‌های قبل، کتابی است. اما در برخی موارد شاهد وجود تفاوت‌های محسوسی خواهیم بود. رندرهای غیر رسمی این محصول، به ما طراحی نهایی و جزئیات زیادی را از گلکسی Z Fold 3 نشان دادند. اما جدیدترین رندر این دستگاه پریمیوم، اطلاعات جدیدی را در اختیار ما قرار می‌دهد. سازنده رندرهای جدید Galaxy Z Fold 3، ادعا می‌کند که آن‌ها را بر اساس جزئیات فاش شده از این محصول ساخته است. با این حال، این رندرها جزئیات رسمی را منعکس نمی‌کنند و تنها در حد گمانی زنی هستند.

فریم گلکسی Z Fold 3 سامسونگ

فریم گلکسی Z Fold 3 سامسونگ

رندر جدید منتشر شده از Galaxy Z Fold 3، سیستم دوربین سه گانه با چینش عمودی به همراه فلش LED را در این دستگاه به نمایش می‌گذارد. اما جدیدترین نکته‌ای که به چشم می‌خورد، شکل فریم گلکسی Z Fold 3 سامسونگ است. این فریم، بر خلاف نسل‌های دیگر مسطح است. فریم تخت یا مسطح را در سری آیفون ١٢ نیز مشاهده کرده بودیم. این در حالی است که سامسونگ در طول تاریخ، هرگز طرفدار فریم تخت نبوده است. گوشی Galaxy Alpha، آخرین تلاش جدی سامسونگ برای طراحی یک گوشی ایده آل با فریم تخت بود. اما سامسونگ به هدفی که داشت، نرسید. البته سامسونگ مجدداً از فریم تخت برای تبلت‌های سری Tab S7 خود نیز استفاده کرد. اما به هر حال، استفاده از این نوع فریم در گوشی گلکسی Z Fold 3 سامسونگ نیز بعید به نظر نمی‌رسد. دقت داشته باشید که این رندرها، مفهومی هستند و رسمی نیستند.

 

رندر گلکسی Z Fold 3 به همراه S-Pen با کیفیت بالاتر منتشر شد

 

نظر شما در مورد استفاده از فریم تخت در گلکسی Z Fold 3 چیست؟ کدام شکل طراحی فریم را بیشتر می‌پسندید؟ آیا این دستگاه توانسته است توجه شما را به خود جلب کند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

الان میریزن میگن از آیفون اسکی رفته، والا تا جایی که یادمه یادم نمیاد اشکال هندسی رو شرکت آیفون طراحی کرده باشه!

Mahdi

گلکسی اکسپریا زدفولد۳ پرومکس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️