حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ١١ ال جی VELVET 4G به صورت پایدار ارائه شد

ال جی، یک کمپانی کره‌ای بزرگ فعال در حوزه فناوری است. متأسفانه چندی پیش، شاهد کناره گیری این کمپانی کره‌ای از بازار گوشی‌های هوشمند بودیم. اما با وجود این خداحافظی از بازار گوشی‌های هوشمند، پشتیبانی از دستگاه‌های قبلی همچنان ادامه یافت. به همین دلیل است که امروز، شاهد ارائه آپدیت اندروید ١١ LG VELVET 4G به صورت پایدار و رسمی هستیم.

آپدیت اندروید ١١ LG VELVET 4G به صورت پایدار و رسمی

ال جی پیش از این از گوشی LG VELVET 4G رونمایی کرده بود. این گوشی، تقریباً همان ال جی ولوت نسخه ۵ جی است. با این تفاوت که قلب تپنده این گوشی، تراشه پرچمدار قدیمی‌تر Snapdragon 845 می‌باشد. اگر به یاد داشته باشید، در مورد ارائه آپدیت اندروید ١١ ال جی ولوت به صورت آزمایشی صحبت کرده بودیم.

 

ال جی ولوت 5G با اسنپدراگون ۷۶۵ جی به قیمت ۷۳۵ دلار در کره جنوبی معرفی شد

 

اما به امروز می‌رسیم. به گزارش PiunikaWeb، ال جی به صورت رسمی ارائه نسخه پایدار سیستم عامل اندروید ١١ را برای نسخه ۴ جی ال جی ولوت آغاز کرده است. این موضوع، به صورت رسمی و در سایت اختصاصی ال جی تأیید شده است. اما ال جی جزئیاتی را در مورد حجم دانلود این به روزرسانی و اطلاعات وصله امنیتی آن ارائه نکرده است. گفته می‌شود که رابط کاربری LG UX 10 بر پایه همین نسخه از سیستم عامل اندروید در اختیار کاربران ال جی ولوت ۴ جی قرار گرفته است. انتشار نسخه نهایی این به روزرسانی فعلاً در اختیار کاربران کره‌ای قرار گرفته است. این کمپانی همچنان از زمان ارائه آپدیت اندروید ١١ LG VELVET 4G برای دیگر کاربران صحبتی به میان نیاورده است. اما انتظار می‌رود تا هفته‌های آینده، شاهد انتشار این نسخه از اندروید برای نسخه ۴ جی ال جی ولوت باشیم. در صورتی که این گوشی را دارید و به روزرسانی اندروید ١١ آن را دریافت کرده‌اید، حتماً این موضوع را با ترنجی در میان بگذارید!

آپدیت اندروید ١١ LG VELVET 4G به صورت پایدار

نظر شما در مورد این نسخه از سیستم عامل اندروید چیست؟ آیا ال جی توانسته است به خوبی از این گوشی میان رده خود پشتیبانی کند؟ نظر شما در مورد ال جی ولوت ۴ جی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️