حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گروه MIUI Pioneer شیائومی برای رفع مشکلات رابط کاربری MIUI تأسیس شد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، شیائومی

به طور معمول، نرم افزارهای اختصاصی شرکت‌ها دارای مشکلاتی هستند. به همین علت، آن‌ها از کاربران درخواست می‌کنند تا در صورت مشاهده این باگ‌ها، آن‌ها را گزارش دهند. شیائومی نیز همین کار را با تأسیس گروه MIUI Pioneer انجام داده است. در ادامه، به جزئیات بیشتری از گروه MIUI Pioneer شیائومی می‌پردازیم.

گروه MIUI Pioneer

یادتان می‌آید که در مورد شکایت کاربران از باگ‌های رابط کاربری MIUI و نامه سرگشاده آن‌ها گفته بودیم؟ پس از آن، گفتیم که رفع باگ‌های رابط کاربری MIUI به وسیله تعامل با کاربران و نظرسنجی‌های مختلف در حال انجام است.

 

رفع باگ MIUI توسط شیائومی و به وسیله تعامل با کاربران در حال انجام است

 

اما ظاهراً شیائومی یک گروه مخصوص را برای این موضوع استخدام کرده است. به نقل از Gizmochina، شیائومی در ابتدا و در سال ٢٠١٠ میلادی، به عنوان یک کمپانی توسعه نرم افزاری تأسیس شد. رابط کاربری MIUI، اولین محصول این کمپانی است. این رابط کاربری، به عنوان پوسته‌ای انقلابی از اندروید معرفی شده بود. البته که یکی از دلایل مشهور بودن شیائومی، به دلیل همین رابط کاربری MIUI است؛ البته با صفات منفی! این رابط کاربری، در برخی از مدل‌ها با باگ‌ها و مشکلات عملکرد مختلف مواجه است. شیائومی به زودی از رابط کاربری MIUI 13 نیز رونمایی می‌کند و انتظار می‌رود تا شاهد رفع شدن مشکلات در این نسخه باشیم.

اوایل امروز، مدیر تجربه کاربری محصولات شیائومی اعلام کرد که بیش از یک هفته پیش، گروه MIUI Pioneer شیائومی تأسیس شده است. وی در ادامه گفت که اعضای گروه مورد اشاره، مسئول حل انواع مشکلات گزارش شده توسط کاربران خواهند بود. گروه MIUI Pioneer شیائومی، گزارش‌های پیشرفت خود را در انجمن‌های مربوطه و در اختیار کاربران قرار خواهد داد. اگرچه که این موضوع، چندان غافلگیر کننده نیست. با این وجود، می‌توان نسبت به آینده کاربران MIUI و کم شدن مشکلات آن امیدوار بود. انتظار می‌رود که شیائومی تا ماه آینده، این مشکلات را برطرف کند. چرا که باگ‌های موجود در MIUI، به نوعی پاشنه آشیل این گوشی‌ها بوده‌اند!

بیانیه مدیر تجربه کاربری شیائومی در مورد گروه MIUI Pioneer چین

بیانیه مدیر تجربه کاربری شیائومی در مورد گروه MIUI Pioneer چین

البته توجه داشته باشید که این پروژه، فعلاً مختص به چین است. با وجود این که کاربران چینی شکایت کم‌تری را در مورد مشکلات MIUI ارسال کرده‌اند، ممکن است این مورد به دلیل تست‌های داخلی رخ داده باشند. در آینده، حتی امکان جهانی شدن گروه MIUI Pioneer شیائومی وجود دارد. رقبایی مانند ویوو و اوپو، در حال باز طراحی رابط کاربری خود هستند. سامسونگ نیز از این قافله جا نمانده است و در هر نسل، دستی به سر و روی رابط کاربری خود کشیده است. به همین صورت، شیائومی باید حواس خود را بیشتر جمع کند تا بازی را به آن‌ها نبازد.

نظر شما در مورد تشکیل چنین گروهی چیست؟ به نظر شما شیائومی می‌تواند مشکلات کاربران را هرچه زودتر حل کند؟ آیا شاهد ورود این گروه به سایر نقاط جهان خواهیم بود؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
DOCTOR STRANGE

ببینیم بالاخره قصد دارن باگ های MIUI رو برطرف کنن یا نه

دیجی کالا poco x3 pro نسخه 256_8 رو توی شگفت انگیز آورده 6.6 میلیون

اولش خیلی دلخوش شدم که واسه رام جهانیش میخواد مشکلش رو حل کنه تا وقتی نوشته رو دیدم و اسم چین اومد زد تو ذوقم.

Mahdi

عوض اینکه ورداری هر دفعه سنگین تر کنی رابط کاربریتو یکم سعی کن مشکلاتشو حل کنی بعد ۸۰ درصد مشکلات مربوط به خارج از چین بود بعد چرا تو چین می خوای مشکلات حل کنی بقییه ادم نیستن😒😒

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️