حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چند اسکرین شات ویندوز ۱۱ پرو و لوگو استارت آن لو رفت

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | Windows 11، شایعات

نسخه بعدی ویندوز برای تاریخ ۳ تیر ۱۴۰۰ معرفی خواهد شد. ما هنوز نمی دانیم که دقیقا نام آن چیست. با این حال امشب چند اسکرین شات لو رفته که نام، طراحی و لوگو استارت آن را لو می دهد. در این اسکرین شات ها نام Windows 11 Pro مشخص است. بیاید این چند اسکرین شات ویندوز ۱۱ پرو را با هم ببینیم.

طراحی ویندوز ۱۱ پرو

بخش عمده ای از ویندوز ۱۱ این است که قصد دارد یک اصلاح اساسی در UX انجام دهد. اسم رمز آن Sun Valley است. همانطور که می دانیم، قسمت بزرگی از تغییر UX از پوسته ویندوز ۱۰ ایکس تهیه می شود و همانطور که می دانیم، ویندوز 10X کنسل شده است. همانطور که انتظار می رفت، ویندوز ۱۱ شروع به لو رفتن کرده است.

برخی از اسکرین شات های ادعایی امروز در Baidu منتشر شده است. این اسکرین شات ها اصلا تعجب آور نیستند. همانطور که در تصویر زیر می بینید، تسک بار روی خط وسط نمایشگر متقارن است و منوی Start را در گوشه سمت چپ این نوارد دارد. این دقیقا مانند آنچه که در Windows 10X دیده ایم، است.

اسکرین شات ویندوز ۱۱ پرو

اسکرین شات ویندوز ۱۱ پرو

به عبارت دیگر، با فرض صحیح بودن این تصاویر، وقتی مایکروسافت گفت برخی قسمت های ویندوز ۱۰ ایکس را در ویندوز بعدی قرار می دهد، واقعا منظورش همین بوده است. می توانیم ببینیم که کاشی های زنده یا هر نوع کاشی ای کاملاً از بین رفته و با آیکون شفاف جایگزین شده اند. چیزی که با ویندوز 10X متفاوت به نظر می رسد، لوگو مستطیل شکل ویندوز است که دیگر ذوزنقه ای نیست. این بیشتر نسخه آبی لوگو خود مایکروسافت است.

اسکرین شات بعدی تصویری از صفحه تنظیمات است که Windows 11 Pro را به عنوان SKU نشان می دهد.

اسکرین شات ویندوز ۱۱ پرو

اسکرین شات ویندوز ۱۱ پرو

به نظر می رسد که مایکروسافت قرار است با همان SKU های Home ، Pro ، Enterprise و … در ویندوز ۱۱ هم پایبند بماند. جای تعجب نیست، زیرا ویندوز ۱۱ هنوز هم ویندوز ۱۰ نسخه 21H2 است. همانطور که می بینید برنامه تنظیمات با آنچه در ویندوز ۱۰ وجود دارد، تفاوت زیادی ندارد. صحبت از شماره ساخت شد و باید بگویم که 21996.1 ساخت RTM نیست. حداقل 22000 خواهد بود ، بنابراین باید گفت که بعضی چیزها در اینجا تغییر خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ویندوز ۱۱ برای شما جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

سلام
واقعا عالی ج. ناب ع. طایی
عکسها را سیو کردم با دقت و زوم ببینم
مثله ویندوز 7 رابط کاربریش راحت باشه خوبه

persepolis

128 بیتی هم داره؟
86 یا 32 چطور؟

Auroro

شمارو نمی دونم ولی منو یاد ویندوز xp انداخت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)