حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس Nord N200 5G با Snapdragon 480 و نمایشگر 90Hz به قیمت ۲۳۹ دلار رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | وان‌پلاس

شاید در چین داشتن گوشی 5G حدود ۲۵۰ دلار اصلا موضوع عجیبی نباشد. با این حال بازار امریکا دستگاه های ارزنده اقتصادی زیادی به خود ندیده است. امروز وان پلاس Nord N200 5G با Snapdragon 480 و نمایشگر 90Hz به قیمت ۲۳۹ دلار رسما معرفی شده و برای آن ها تعجب بسیاری دارد. البته که باید گفت با یک گوشی اقتصادی 5G جذاب از وان پلاس رو به رو هستیم.

وان پلاس Nord N200 5G

وان پلاس نورد N200 5G با چند شایعه پیش از معرفی همراه باشد. البته هیچ کدام به قیمت رقابتی آن اشاره نکرده بودند. این گوشی دارای صفحه نمایش ۹۰ هرتز و باتری عظیم ۵۰۰۰ میلی آمپری است.

وان پلاس Nord N200 5G

وان پلاس نورد N200 5G

وان پلاس نورد N200 5G جدیدترین عضو خانواده Nord N است که ادامه تجربه سریع و روان OnePlus با قیمت حتی مقرون به صرفه تر را ارایه می دهد. این تلفن همراه با چیپست کوالکام Snapdragon 480 5G ارائه می شود. همانطور که از نامش پیداست، این گوشی قابلیت 5G دارد و یکی از ارزان ترین دستگاه ها در محدوده قیمت خود برای این ویژگی است. نورد N200 دارای ۴ گیگابایت حافظه و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی بوده که دارای یک اسلات کارت قابل ارتقا است.

اسنپدراگون ۴۸۰ به عنوان ارزان ترین تراشه 5G کوالکام رسما معرفی شد

در جلو، صفحه نمایش 6.49 اینچی FHD+ به لطف رفرش ریت ۹۰ هرتز، تجربه ای روان را ارائه می دهد. این دستگاه دارای یک سیستم دوربین سه گانه است. این مجموعه دارای یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی است که نوید می دهد دقت رنگ زیادی برای عکس های روز و شب دارد. باتری با ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت در قلب دستگاه است و وان پلاس با یک بار شارژ نوید یک روز دوام انرژی را می دهد. صحبت از شارژ شدن شد و باید بدانید که با یک شارژر سریع ۱۸ وات شارژ می شود.

نظر شما چیست؟ منتظر وان پلاس نورد N200 5G هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خوبه نسبتا راضی کنندست 😊😊
اما یه گوشی با اسنپدراگون ۸۷۰ میخوام ازش برای بازار جهانی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)