حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات و تصاویر OnePlus Nord N200 5G منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، موبایل، وان‌پلاس

 

شرکت چینی OnePlus از آن دسته شرکت‌هایی است که همواره با محصولاتی قدرتمند و دوست داشتنی جای خود را میان کاربران باز کرده است، امروز اخباری مبنی بر درز مشخصات و رندرهای اولیه OnePlus Nord N200 5G منتشر شده است.

OnePlus Nord N200 5G

OnePlus Nord N200 5G

به گزارش GsmArena اواخر ماه گذشته، مدیر عامل وان پلاس، آقای پیت لاو (Pete Lau) خبر از عرضه جانشین OnePlus Nord N100 داد که نسخه جدید آن با نام تجاری OnePlus Nord N200 5G پا به عرصه رقابت خواهد گذاشت و باید این نکته را افزود که مهم‌ترین مشخصه آن پشتیبانی نسل پنجم اینترنت است. امروز مشخصات کامل این دستگاه به همراه تعدادی از تصاویر با کیفیت آن منتشر شده است.

این دستگاه دارای یک نمایشگر 6.46 اینچی با برخورداری از تکنولوژی IPS LCD و پشتیبانی از نرخ تازه سازی 90 هرتز است که نسبت به نسل قبل کمی کاهش در ابعاد نمایشگر را شاهد هستیم. رزولوشن این نمایشگر نسبت به نسل قبل یک پیشرفت مناسب داشته است و از 720×1600 پیکسل که در Nord N100 شاهد آن بودیم، به 1080×2400 پیکسل رسیده است. همچنین این دستگاه مجهز به چیپست اسنپدراگون 480 به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است که با استفاده از درگاه کارت حافظه قابلیت افزایش نیز خواهد داشت.

مشخصات منتشر شده از OnePlus Nord N200 5G


در پشت دستگاه شاهد حضور 3 دوربین هستیم که دوربین اصلی آن مجهز به یک ماژول 13 مگاپیکسلی با f/2.2 است، همچنین یک دوربین ماکروی 2 مگاپیکسلی با f/2.4 نیز برای تصویربرداری ماکرو تعبیه شده و در نهایت دوربین عمق سنج آن نیز 2 مگاپیکسل خواهد بود. در جلوی دستگاه نیز شاهد حضور یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با f/2.05 هستیم که برای چنین دستگاهی و در این محدوده قیمتی مناسب به نظر می‌رسد.

وان پلاس Nord N200 5G مشابه نسل قبل به یک باطری ۵۰۰۰ میلی آمپری مجهز شده است که از شارژ سریع 18 واتی نیز پشتیبانی می‌کند که نکته مثبت آن، حضور این شارژر سریع درون جعبه است.

حسگر اثر انگشت این دستگاه اکنون به کناره آن منتقل شده و پشت دستگاه با یک طراحی جدید روبرو شده که آن را مشابه پرچمداران این شرکت کرده است. همچنین این دستگاه نسبت به نسل قبلی خود کمی کوچک‌تر به نظر می‌رسد اما این به معنای سبک بودن آن نیست.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا آین دستگاه می‌تواند در میدان رقابت نماینده خوبی برای محصولات وان پلاس باشد؟ به نظر شما در یک دستگاه میان‌رده یا پایین‌رده مهم‌ترین مشخصه و معیار خرید چه چیزی است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان