حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر با معرفی Magic Fold وارد بازار گوشی های تاشو می شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

شرکت زیر مجموعه سابق هواوی، یعنی آنر، با معرفی احتمالی Magic Fold می‌تواند در حال آماده شدن برای پیوستن به لیست رو به رشد تولید کنندگان گوشی های تاشو باشد.

آنر احتمالا بزودی وارد بازار گوشی های تاشو خواهد شد

سامسونگ، گوگل و اوپو از شرکت های برجسته در این لیست هستند و نشانه هایی وجود دارد که آنر نیز در آینده از گوشی هوشمند خود که به صفحه نمایش تاشو مجهز شده، رونمایی خواهد کرد.

طبق اطلاعات منتشر شده از تامین کنندگان صفحه نمایش، آنر قصد دارد تا از اولین گوشی هوشمند تاشو خود در سال 2022 رونمایی کند.

استراتژی آنر برای ادامه راه چیست؟

به نقل از GIZMOCHINA، گوشی Honor Magic Fold می‌تواند با گوشی هایی که قبلا برای رونمایی در اواخر امسال ذکر شده اند رقابت کند، برای مثال سامسونگ تا آگوست 2021 احتمالا دو گوشی تاشو رونمایی خواهد کرد.

تأمین کنندگان صفحه نمایش Magic Fold چه کسانی خواهند بود؟

آنر به عنوان یک شرکت مستقل از هواوی می‌تواند بدون محدودیت خاصی به تهیه صفحه نمایش مورد نیاز خود از تامین کنندگان بپردازد و احتمالا دو شرکت BOE و Visionox به عنوان تامین کنندگان صفحه نمایش گوشی تاشو آنر در نظر گرفته خواهند شد.

آنر پس از فروش توسط هواوی در سال 2020 و رهایی از محدودیت های گوگل و تامین قطعات، اکنون گزینه جذابی برای کاربران به نظر می‌رسد و امیدوار است با ورود به بازار گوشی های تاشو بتواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد و هم نظر کاربران را جلب کند و هم با سامسونگ که اخیرا برای تسلط بر بازار گوشی های تاشو آماده می‌شود رقابت کند.

سامسونگ در حال توسعه چندین فناوری نمایشگر تاشو است و سامسونگ دیسپلی اخیرا برخی از تصاویر نمایشگر های تاشو خود را ارائه داده  و چندین اختراع ثبت کرده است.

گوشی تاشو آنر

گوشی تاشو آنر

اطلاعات زیادی درباره Honor Magic Fold در دسترس نیست، همچنین آنر به طور رسمی رونمایی گوشی تاشویی را تایید نکرده، و در واقع بسیاری از اخبار در این زمینه حدس و گمان هستند، حتی ممکن است در صورت تصمیم قطعی آنر به انجام این کار شاهد اسم دیگری برای این پروژه باشیم.

با این وجود این شایعات معتبر به نظر می رسند و  تلاش آنر برای ورود به بازار پر بحث و جدل گوشی های تاشو هوشمند دور از انتظار نیست.

نظر شما چیست؟ آیا آنر می‌تواند با این پروژه ها و معرفی گوشی های جدید نظر کاربران را جلب کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی