حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ هنوز تصمیم قطعی برای توقف تولید گلکسی S21 FE نگرفته است

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ

همین دیروز بود که برای شما نوشتیم احتمال توقف تولید Galaxy S21 FE به دلایلی از جمله کمبود تراشه و یا مشکلات مربوط به باتری وجود دارد. امروز اما، سامسونگ گزارشی را منتشر کرده که بیان می کند، این شرکت هنوز تصمیم قطعی برای توقف تولید گلکسی S21 FE نگرفته است. نشریه کره ای ETNews پیش از این، ادعا کرده بود که تولید گوشی مذکور، به دلیل کمبود پردازنده های کوالکام صورت گرفته که بار دیگر گریبان گیر شرکت ها شده است.

عدم تصمیم قطعی سامسونگ برای توقف تولید گلکسی S21 FE

گزارش وب سایت کره ای از زمان انتشار آن حذف شده است و سامسونگ اکنون بیان می کند که تصمیمی در مورد توقف تولید گوشی گلکسی S21 FE خود نگرفته است. در بیانیه ارسالی به بلومبرگ، این شرکت اعلام می کند: “در حال حاضر ما نمی توانیم در مورد جزئیات محصول مورد نظر معرفی نشده بحث کنیم، اما تصمیمی نیز برای توقف تولید آن اتخاذ نشده است.”

انتظار می رفت که گلکسی S21 FE سامسونگ، نسخه ارزان قیمت و مقرون به صرفه تری از S21 معمولی باشد. سال گذشته و برای نسل پیشین این گوشی یعنی گلکسی S20 FE، بررسی های مختلفی صورت گرفت که در مجموع اکثر منتقدین به آن واکنش مثبت نشان دادند زیراکه این گوشی دارای چندین مولفه با کیفیت بالا بود که تجربه لذت بخشی از کار با ویژگی های در سطح پرچمدار اما با قیمتی کمتر ارائه می کرد.

توقف تولید گلکسی S21 FE

توقف تولید گلکسی S21 FE

تاکنون تاریخ معرفی رسمی‌ برای پرچمدار میان رده های سامسونگ اعلام نشده است، اما سامسونگ سال گذشته در مراسمی بیان کرد که قصد دارد نسخه های Fan Edition گوشی های پرچم دار خود را گسترش دهد. در ماه آوریل، OnLeaks رندرهای دقیقی از S21 FE را  منتشر کرد که طراحی یکسان آن با گلکسی S21 سامسونگ را نشان می داد.

نکته قابل توجه اینجاست که سامسونگ هنوز گزارش ETNews را به طور کامل تکذیب نکرده و ممکن است مدتی طول بکشد تا حقیقت ماجرا آشکار شود. S20 FE تا سپتامبر سال گذشته معرفی نشده بود و در ماه اکتبر عرضه شد، بنابراین حتی اگر سامسونگ در حال حاضر با مشکلات مربوط به زنجیره تامین خود روبرو شده باشد، لزوماً به معنی عرضه قریب الوقوع و یا با تاخیر این دستگاه نخواهد بود.

سامسونگ گلکسی S21 FE به جای گلکسی Note 21 عرضه می شود؟

نظر شما راجع به شک و تردید ها و بیانیه رسمی سامسونگ پیرامون توقف و یا عدم توقف تولید گلکسی جدید این شرکت چیست؟ به شخصه که برای معرفی این گوشی با توجه به مشخصات بالا و قیمت رقابتی آن هیجان زیادی دارم.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خوبه اگه الان نمی تونه دیرتر تولید کنه ولی تولید کنه مهم اینه

The Phenom

چقدر خوب میشه سامسونگ تصمیم‌ توقف کلی تولید گلکسی اس بیست و یک اف ای بگیره خیلی عالی میشه 😋😋😋

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی