حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی M32 سامسونگ با دوربین ۴٨ مگاپیکسلی و باتری ۶,٠٠٠ میلی‌آمپری لو رفت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ، شایعات

سامسونگ در بازار میان رده‌ها، فعالیت گسترده‌ای دارد. وجود سری‌های مختلف، این مسئله را تأیید می‌کند. به نظر می‌رسد که کره‌ای‌‌ها قصد دارند گوشی جدید سری Galaxy M را در آینده‌ای نزدیک رونمایی کنند. مشخصات فنی و طراحی این گوشی که گلکسی M32 سامسونگ نام دارد، اخیراً لو رفته است.

طراحی گلکسی ام ٣٢ در رندرهای رسمی

گلکسی M32، دستگاهی است که پیش از این در تأییدیه‌های مختلفی لو رفته بود. نزدیک به دو ماه پیش بود که گفتیم گلکسی M32 تأیید شده است.

 

گلکسی F52 و گلکسی M32 سامسونگ تأیید شدند

 

اما اکنون، زمان انتشار رندرهای رسمی این دستگاه رسیده است. بر اساس پست منتشر شده از توئیتری به نام Ishan Agarwal، رندرهای رسمی Galaxy M32 لو رفته‌اند. این رندرها، طراحی کلی و نهایی گلکسی M32 را به وضوح نمایش داده‌اند. در قاب پشتی گلکسی M32، ماژول دوربین اصلی چهارگانه‌ به همراه فلش LED و لوگوی سامسونگ قرار گرفته است. این رندرها، نشان می‌دهند که سامسونگ قصد دارد گلکسی M32 را در سه رنگ مختلف به بازر عرضه کند.

رندرهای رسمی سامسونگ گلکسی ام ٣٢

رندرهای رسمی سامسونگ گلکسی ام ٣٢

در بخش فریم میانی، شاهد استفاده از حسگر تشخیص اثرانگشت ادغام شده با دکمه پاور هستیم. احتمالاً جنس این فریم و قاب پشتی Galaxy M32، از پلاستیک است. به قاب جلویی گلکسی M32 سامسونگ می‌رسیم. در این قاب، از یک نمایشگر با ناچ Infinity U استفاده شده است. این ناچ، میزبان دوربین سلفی تکی است. در بخش طراحی، مورد قابل توجه و متفاوتی را از این گوشی شاهد نبودیم. اما ببینیم که در بخش مشخصات فنی این دستگاه چه می‌گذرد.

مشخصات فنی گلکسی M32 سامسونگ

به نقل از Mysmartprice، گزارشات جدیدی از میان رده جدید سامسونگ منتشر شده‌اند. این گزارشات، مشخصات فنی Galaxy M32 را نشان می‌دهند. در ابتدا، گفته شده است که گلکسی M32 از تراشه Helio G85 استفاده می‌کند. این تراشه‌، دارای لیتوگرافی ١٢ نانومتری و برای این گوشی، نسبتاً قدیمی و ضعیف است.

 

تراشه مدیاتک Helio G85 با معماری ۱۲ نانومتری رسما معرفی شد

 

گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد این گوشی را در دو نسخه با ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم در کنار ۶۴ یا ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار کند. گلکسی M32، به نمایشگری با قطر ۶.۴ اینچ و پنل Super AMOLED مجهز خواهد شد. وضوح این نمایشگر، +Full HD است. وزن و ضخامت گلکسی M32، به ترتیب معادل ١٩۶ گرم و ٩ میلی متر می‌باشد. سیستم عامل اندروید ١١ به همراه رابط کاربری OneUI 3.1 به طور پیش فرض بر روی این گوشی نصب خواهد شد. پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا سقف ١ ترابایت را فراموش نکنید.

سامسونگ قصد دارد تا در این گوشی، از دوربین اصلی چهارگانه‌ با سنسورهای ۵+۵+٨+۴٨ مگاپیکسلی بهره بگیرد. این دوربین، دارای قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو خواهد بود. از سوی دیگر، دوربین سلفی تکی دارای وضوح ٢٠ مگاپیکسلی خواهد بود. در نهایت، باتری حجیم ۶,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی، وظیفه تأمین انرژی میان رده جدید سری Galaxy M را خواهد داشت. احتمال استفاده از شارژر ١۵ واتی برای این گوشی زیاد است.

نظر شما در مورد Galaxy M32 چیست؟ این گوشی با چه برچسب قیمتی دارای ارزش خرید بالا خواهد بود؟ کدام فاکتور گلکسی M32 را بیشتر می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️