حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند فیسبوک با دوربین دوگانه تابستان آینده روانه بازار خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، شایعات

فیسبوک، یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های شناخته شده در سراسر جهان است. قدرت این کمپانی، به طور انکار ناپذیری زیاد است. اما قصد داریم تا در این مطلب، درباره ساعت هوشمند فیسبوک صحبت کنیم. گفته می‌شود که فیسبوک قصد دارد ساعت هوشمند خود را تابستان سال آینده به بازار عرضه کند.

ساعت هوشمند فیسبوک

فیسبوک با تمام شایعات و حواشی که در اطراف خود دارد، یکی از کمپانی‌های قدرتمند و مطرح در جهان است. البته در بسیاری از مواقع، شاهد جمع آوری اطلاعات بی رویه توسط این شرکت هستیم. موضوعی که سبب ایجاد شایعات گسترده در مورد فعالیت‌های فیسبوک شده است.

 

جمع آوری اطلاعات توسط فیسبوک و گوگل بیش‌تر از هر اپلیکیشن دیگری است!

 

در هر صورت، ساعت هوشمند فیسبوک در دست توسعه است. بر اساس گزارش جدیدی از Mysmartprice، گفته شده است که فیسبوک قصد دارد گجت پوشیدنی خود را به بازار ارائه دهد. انتظار می‌رود که این ساعت هوشمند، در تابستان سال آینده معرفی شود. به نقل از The Verge، ساعت هوشمند فیسبوک از نمایشگری با دو حسگر تصویر برخوردار خواهد بود. این ساعت هوشمند، برای عکاسی و فیلم برداری نیز کارایی‌های خاص خود را دارد. همچنین این محصول، با محصولات نرم افزاری فیسبوک نیز سازگار خواهد بود. شما می‌توانید با استفاده از این ساعت هوشمند، حتی از اینستاگرام و واتس اپ استفاده کنید. عکس‌ها و فیلم‌ها نیز به سادگی قابلیت اشتراک گذاری را دارند. پیش از این به رونمایی از ساعت هوشمند جدید Facebook نیز اشاره کرده بودیم.

 

ساعت هوشمند فیسبوک در راه است

 

مشخصه‌های کلیدی اسمارت واچ فیسبوک

بیایید بیشتر وارد این داستان جدید شویم. سال ٢٠٢٢ میلادی و سه ماهه دوم این سال، بازه زمانی است که فیسبوک قصد دارد تا از ساعت هوشمند خود به صورت رسمی رونمایی کند. دو سنسور دوربین نیز در این ساعت هوشمند وجود دارد. شایان ذکر است که هر کدام از این سنسورها، وظیفه مختص به خود را دارند. به طوری که یک سنسور، وظیفه عکس برداری و دیگر سنسور وظیفه فیلم برداری را دارد. دوربین فیلم برداری، قابلیت ضبط فیلم‌های 1080p را دارد. یک دوربین نیز در قاب پشتی این ساعت هوشمند تعبیه شده است. قابلیت فوکوس خودکار در این دوربین موجود می‌باشد.

فریم ساعت هوشمند فیسبوک، از جنس استیل ضد زنگ خواهد بود. قابلیت تشخیص ضربان قلب و پایش کیفیت خواب از ویژگی‌های معمول این ساعت هوشمند هستند. احتمال استفاده از سنسور تشخیص سطح اکسیژن خون نیز کم نیست. کمپانی مارک زاکربرگ، قصد دارد تا لوازم جانبی خاص و گسترده‌ای را برای این ساعت در نظر بگیرد. این ساعت هوشمند، با پشتیبانی از اینترنت LTE روانه بازار می‌شود. به همین صورت، شاهد رونمایی از ساعت هوشمند جذابی در سال آینده میلادی خواهیم بود. ساعت هوشمند این شرکت، در سه رنگ سفید، مشکی و طلایی عرضه خواهد شد.

گفته می‌شود که قیمت ساعت هوشمند جدید فیسبوک، حدود ۴٠٠ دلار آمریکا است. به همین ترتیب، شاهد یکی از گران‌ترین ساعت‌های هوشمند بازار خواهیم بود. پیش از این، در برخی گزارشات ساخت ساعت هوشمند توسط Facebook تأیید شده بود. گفته می‌شود که ویژگی‌های پیام رسانی خاصی برای این ساعت هوشمند به کار گرفته خواهند شد. این ساعت هوشمند، نسخه سفارشی سازی شده از اندروید را بر روی خود خواهد داشت.

نظر شما در مورد این ساعت هوشمند چیست؟ آیا فیسبوک می‌تواند ساعت هوشمند. انقلابی را به بازار ارائه دهد؟ فکر می‌کنید که پس از این، چه محصولاتی توسط این کمپانی رونمایی می‌شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️