حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه جدید اپ سلامتی اپل با قابلیت‌های جدید ورزشی منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اپلیکیشن، اخبار

اپل در مراسم WWDC 2021 خود، از طیف گسترده محصولات نرم افزاری جدید خود رونمایی کرد. از نسخه‌های جدید سیستم عامل تا قابلیت‌های تازه در محصولات، همگی جزوی از بخش اصلی این مراسم هستند. اما هم اکنون، شاهد انتشار نسخه جدید اپ سلامتی اپل با قابلیت‌های جدید ورزشی هستیم.

نسخه جدید اپ سلامتی اپل

پس از رونمایی محصولات نرم افزاری جدید اپل، از جمله iOS 15، هم اکنون نوبت به انتشار نسخه جدید اپ سلامتی اپل رسیده است. این اپلیکیشن، هم اکنون به روز‌تر از قبل شده است. اپل به تازگی ویژگی‌های جدیدی را در اپ سلامتی خود ارائه می‌دهد. به گزارش RealmiCentral، این ویژگی‌ها، برای سهولت در شناسایی، اندازه گیری و درک تغییرات رخ داده در میزان سلامتی کاربران طی مدت زمان مشخصی طراحی شده‌اند. همچنین با اندازه گیری شاخص‌های پیاده روی اعم از مدت زمان و مسافت طی شده، هدف گذاری‌های شما به صورت خودکار انجام می‌شوند.

اپل از این داده‌ها برای درک میزان تغییرات سلامتی شما استفاده خواهد کرد. با این حال، اپل همچنان در حال افزودن توضیحاتی برای درک بهتر کاربران از این قابلیت است. تمام این توضیحات، می‌توانند به شما کمک کنند که نتایج کسب شده توسط شما رضایت بخش است یا خیر. از این طریق، شما می‌توانید آمادگی جسمانی خود را بهتر بشناسید. پس از آن، اهداف خود را برای بهبود وضعیت بدنی خود مشخص کنید.

همچنین در نسخه جدید اپ سلامتی اپل، شما می‌توانید از قابلیت اشتراک گذاری وضعیت سلامتی استفاده کنید. با این کار، دیگر اعضای خانواده بهتر می‌توانند مراقب وضعیت سلامتی شما باشند. به طور مثال، یک کاربر از سوی دیگر عضو خانواده خود، هشدار ضربان قلب بالا را دریافت می‌کند. پس از این اقدام، می‌توانید از وضعیت دیگر عضو خانواده خود اطلاع پیدا کنید. داده‌ها، در هنگام استراحت نیز رمزگذاری می‌شوند.

در نسخه جدید اپ سلامتی اپل، شما می‌توانید از گزینه Trends استفاده کنید. با این روند، شما توانایی استفاده از اپ سلامتی اپل را برای دریافت پیشنهاد‌های سلامتی خواهید داشت. همچنین می‌توانید به صورت اختصاصی با متخصصان خود صحبت کنید (البته احتمالاً شاهد وجود این قابلیت در ایران نخواهیم بود.) و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

در کل، این نسخه می‌تواند به شما پیشنهادهای اختصاصی ویژه‌ای را بدهد. توصیه‌های ورزشی و رژیمی در کنار پایش فاکتورهای سلامتی، می‌توانند از ویژگی‌های کاربردی این نسخه جدید باشند. نشانگر سلامتی در این نسخه نیز اضافه شده است که دارای سه فاکتور است.

فاکتور اول، قابلیت تشخیص سقوط در پیاده روی است. نام این ویژگی، “Walking Steadiness” می‌باشد. مواردی از جمله سرعت حرکت، زمان قرارگیری پاها بر روی زمین و زمان طی شده برای این امر، بررسی می‌شوند. در نهایت، تغییرات تعادلی بررسی می‌شوند تا مشخص شود که شما دچار سقوط یا لغزش در پیاده روی شده‌اید یا خیر. دیگر ویژگی جدید این برنامه، این است که شما توانایی به اشتراک گذاری اطلاعات سلامتی خود را با دکترهای خود خواهید داشت. به طوری که دکتر شما می‌تواند با جمع آوری داده‌های سلامتی شما، روند بهبودی شما را تشخیص دهد.

در نهایت، اپ مربوط به تنفس نیز بهبود یافته است. انیمیشن‌های این اپ نیز تغییرات کلیدی را تجربه کرده‌اند. همچنین ویژگی “Reflection” به این برنامه اضافه شده است که به شما امکان تمرکز بیشتر را می‌دهد. تمامی این موضوعات، نشان می‌دهند که اپل به پایش سلامتی در مدت زمان طولانی، تأکید دارد. این بخش، به دلیل قرنطینه افراد جامعه و افت قدرت جسمانی آن‌ها است.

نظر شما در مورد نسخه جدید اپ سلامتی اپل چیست؟ آیا وجود این قابلیت‌ها را در نسخه جدید اپ Health اپل می‌پسندید؟ کدام یک از آن‌ها برای شما کاربردی‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️