حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دونالد ترامپ: بیت کوین کلاه برداری است و نباید جای دلار را بگیرد! + ویدیو

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | تماشا کنید، رمزارز

دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا که در چند ماه اخیر با حاشیه های فراوانی از ریاست جمهوری این کشور کنار رفت، این بار در بازار رمزارزها خبرساز شده است. ترامپ که بارها از رمزارزها انتقاد کرده بود، در جدیدترین اظهارنظرش بیت کوین را کلاه برداری خواند!

نظر دونالد ترامپ درباره بیت کوین و کلاه برداری خواندن آن

رییس جمهور سابق آمریکا پس از اینکه حساب هایش در شبکه های اجتماعی مسدود شد و دیگر از طریق فضای مجازی نمی تواند صدایش را به مردم برساند، دیروز در مصاحبه ای تلفنی با شبکه FOX Business درباره بیت کوین و بازار رمزارزها گفت:

بیت کوین به نظر یک پروژه کلاه برداری است و من آن را دوست ندارم. بیت کوین یک واحد پولی است که با دلار رقابت می کند. من می خواهم دلار ارز جهانی باشد و هیچ رقیبی نداشته باشد. این همان چیزی است که همیشه گفته ام.

 

 

ترامپ قبلا هم درباره بازار رمزارزها نظرات مشابهی داشته است. او دو سال قبل هم در تیرماه ۹۸ در گفت و گویی بیان کرد که هیچ گاه طرفدار بیت کوین و ارزهای دیجیتال نیست و به رمزارزها علاقه ای ندارد و برایش بی ارزش است. او همچنین به این نکته اشاره کرده بود که بازار رمزارزها به شدت بی ثبات است. دولت ترامپ به طور خاص، به دنبال تصویب قوانین و سیاست های ضد رمزنگاری بود و همیشه خود را در نقطه مقابل آن می دانست.

 

سیاست های ایالات متحده در رابطه با بیت کوین و رمزارزها

در روزهای پایانی دولت ترامپ نیز وزیر خزانه داری او با تصویب مقررات جنجالی با هدف نظارت بر کیف پول های کاربران، مستقیما صنعت رمزنگاری را هدف قرار داد. این سیاست دوران ترامپ در دولت جو بایدن نیز مورد استقبال قرار گرفت و حتی گسترش بیشتری نیز یافت. در نتیجه می توان آن را سیاست کلی ایالات متحده در مقابله با صنعت رمزنگاری دانست که فراتر از رفتارها و سیاست های دولت و رییس جمهوری این کشور است.

ترامپ و بیت کوین

ترامپ و بیت کوین

در ماه گذشته میلادی نیز Cointelegraph گزارش داد که دولت بایدن در حال بررسی شکاف های موجود در بازارهای رمزنگاری و وضع قوانین سخت گیرانه مالیاتی برای فعالین این بازار است. به هر حال آن چه که در رفتار و سیاست های موجود مقامات آمریکایی کاملا مشهود است، ترس از به خطر افتادن جایگاه دلار آمریکا در بازارهای جهانی است و آینده ای که توسط بیت کوین به شدت تهدید می شود.

نظر شما درباره اظهار نظرهای دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین ایالات متحده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

یکم باهاش موافقم😂

پنجاه پنجاهه.
چون از یه طرف داره میکوبه تو سر بیت کوین که بقیه افراد بفروشنش و ضرر کنه بعد خودشون با سرمایه گذاری بزرگ بیان بخرنش و بعد مدتی سود چند برابر بکنن.

ظاهرا کلّه زرد قناری با ایلان ماسک تا پدر بیت کوین رو درنیارن ول کن نیستن😂😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی