حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین زیر نمایشگر گلکسی زد فولد ۳ یکی از بهترین نمونه های بازار خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | دوربین، سامسونگ، شایعات

طی هفته های گذشته شایعات زیادی را در مورد سامسونگ Galaxy Z Fold 3 شنیدیم، اما یک مورد آن تقریبا قطعی است. در واقع، ما قبلا گزارشی را دریافت کردیم که نشان می داد دستگاه تاشو جدید سامسونگ می تواند بزودی و در مردادماه رونمایی شود. در همین حال، گزارشات دیگر نشان می دادند که امسال، گوشی جدیدی از سری نوت سامسونگ معرفی نخواهد شد. جدیدترین شایعه اما، بیان می کند که دوربین زیر نمایشگر گلکسی زد فولد ۳، یکی از بهترین نمونه های بازار بوده و توضیح می دهد که چیزی شبیه به آن را پیش از این هرگز ندیده اید.

کیفیت بالای دوربین زیر نمایشگر گلکسی زد فولد ۳

طبق جدیدترین توییت افشاگر معروف IceUniverse، دوربین زیر نمایشگر تازه سامسونگ می تواند با 40 درصد انتقال نور بهتر معرفی شود که این مورد از نظر کیفیت تصویر بسیار مهم است. به عبارت دیگر، این دوربین می تواند نتایج بهتری نسبت به هر گوشی دیگر دارای دوربین زیر نمایشگر ارائه شود، اگرچه در حال حاضر، ZTE Axon 20 تنها گوشی هوشمند موجود در بازار است که دارای چنین مزیتی می باشد. بنابراین، گلکسی زد فولد ۳ تصاویر سلفی بسیار بهتری نسبت به Axon 20 ثبت می کند.

دوربین زیر نمایشگر گلکسی زد فولد ۳

دوربین زیر نمایشگر گلکسی زد فولد ۳

همچنین پیش از این شایعه شده بود که سامسونگ Galaxy Z Fold 3، دارای یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی سونی IMX 471 در زیر صفحه نمایش 7.55 اینچی داخلی LTPO AMOLED خود می باشد. همچنین گفته می شود که نمایشگر جلویی، همان صفحه ای که در هنگام بسته شدن تلفن از آن استفاده خواهید کرد، از یک دوربین سلفی ثانویه 10 مگاپیکسلی بهره می برد که در سوراخ نمایشگر قرار داده شده است، در حالی که در ترکیب دوربین اصلی، همچنان از همان سه سنسور 12 مگاپیکسلی موجود در گلکسی زد فولد ۲ فعلی استفاده خواهد شد.

ما در گذشته نیز، شاهد رندرهایی بودیم که نشان دهنده طراحی احتمالی گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ بود. به یاد داشته باشید که دستگاه جدید از قلم S Pen پشتیبانی می کند، اما دقیقاً مانند گلکسی S21 Ultra، از اسلات اختصاصی آن بی بهره است.

دکمه لمسی گلکسی زد فولد ۳ جایگزین دکمه های فیزیکی می شود

نظر شما راجع به دوربین زیر صفحه نمایش گلکسی زد فولد ۳ که به احتمال زیاد با کیفیت بالا نیز ارائه خواهد شد، چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

ازین چیزا در مورد سامسونگ زیاد شنیدیم ولی تهش 😐👏

m.b

در واقع طبق نظر آیس یونیورس این گوشی تا 40 درصد عبور نوری داره و در مقایسه نسخه موجود شیائومی 15 درصد… البته شیائومی 3 نسخه ساخته و مشخص نیست همین ها استفاده بشند یا یک نسخه جدیدتر… البته به صفحه نمایش هم مربوطه…
امیدوارم مثل زوم 10 برابری این موضوع هم رقابتی ظاهر شه…

S AH

بالاخره حداقل پ‌ولداران میتونن راحت شن

این میتونه زمینه انقلاب تو گوشی های هوشمند بشه اگر واقعا کیفیت دوربین زیر نمایشگرش اینقد خوب باشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی