حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسل بعدی آیپد پرو اپل با قاب پشتی شیشه ای و شارژ وایرلس ارایه می شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

توجه کرده اید که این روزها اکثر موبایل های پرچمدار با قاب پشتی شیشه ای ارایه می شوند؟ یکی از دلایل این تصمیم را می توان پشتیبانی از شارژ وایرلس دانست. آیپدهای اپل با بدنه آلومینیومی ارایه می شوند و از شارژ وایرلس پشتیبانی نمی کنند. جدیدترین گزارش از بلومبرگ ادعا می کند که نسل بعدی آیپد پرو اپل با قاب پشتی شیشه ای و شارژ وایرلس ارایه می شود. این می توان یک سیگنال مهم دیگر هم باشد. علاوه بر آن اینجا به iPad Mini جدید هم اشاره می شود.

آیپد پرو با قاب پشتی شیشه ای

سیگنال مهم دیگر این است که با اضافه شدن شارژ وایرلس به آیپدهای اپل، بستر برای “بدون پورت” شدن محصولات اکوسیستم اپل فراهم تر می شود. شایعات آیفون بدون پورت را مدتهاست می شنویم. هیچ بعید نیست با مجهز شدن آیپدها با شارژ وایرلس، شاهد حذف پورت شارژر باشیم. سه ماه پیش حتی در ترنجی خواندیم که اپل در حال تست آیفون بدون پورت برای روش ریکاوری داده ها است.

بر اساس گزارش جدید بلومبرگ، اپل در حال کار بر روی نسخه جدید iPad Pro با شارژ بی سیم است. گزارش شده است که اپل برای استفاده از این فناوری، به جای آلومینیوم موجود در قسمت پشتی آیپدهای فعلی، برای مدل های جدید به شیشه ای منتقل خواهد شد.

گفته می شود که اپل در حال آزمایش یک سیستم شارژ مغناطیسی برای iPad Pro جدید است. این سیستم می تواند مشابه کانکتور MagSafe باشد که سال گذشته با طیف تلفن های آیفون ۱۲ معرفی شد. بر اساس این گزارش، اپل همچنین ممکن است شارژ بی سیم معکوس را در iPad Pro جدید قرار دهد. این به شما اجازه می دهد iPad را به عنوان یک شارژر بی سیم عمل کند و مثلا ایرپادز شما را که کیس با شارژ وایرلس دارد را شارژ کند.

فست شارژر وایرلس Magsafe آیفون ۱۲

فست شارژر وایرلس Magsafe آیفون ۱۲

اپل به تازگی iPad Pro جدید مجهز به تراشه M1 را با نمایشگر Mini LED معرفی کرده است. طبق گزارشات، آیپد دارای شارژ بی سیم تا سال آینده آماده نخواهد بود.

آیپد مینی جدید

با این حال، بلومبرگ همچنین می گوید که اپل در سال ۲۰۲۱ با حاشیه های صفحه نمایش باریک تری آیپد مینی را دوباره طراحی می کند. مشخص نیست که آیپد مینی جدید مانند iPad Air به Touch ID روی لبه دستگاه روی می آورد یا مانند iPad Pro به Face ID مجهز خواهد شد. گزارش بلومبرگ فقط می گوید “حذف دکمه Home آن نیز آزمایش شده است.”

آیپد ایر ۲۰۲۰ (نسل چهار) با قیمت ۵۹۹ دلار رسما معرفی شد

گفته می شود که در کنار iPad Mini جدید، اپل قصد دارد نسخه نازک تری از iPad 10.2 اینچی را نیز به بازار عرضه کند. هر دو محصول احتمالاً در اواخر سال عرضه می شوند.

نظر شما چیست؟ منتظر آیپدهای جدید هستید؟ کدام یک برای شما جذاب تر است؟ آیپد با قاب شیشه ای یا آیپد مینی جدید با نمایشگر کم حاشیه تر؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)