حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ در حال کار بر روی یک شارژر بی سیم چند دستگاهی جدید ۲۵ واتی می باشد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات، لوازم جانبی

اخیرا اطلاعاتی به بیرون درز کرده که نشان می دهد شرکت سامسونگ در حال کار بر روی یک شارژر بی سیم جدید ۲۵ واتی و با پشتیبانی از شارژ چندین دستگاه به صورت همزمان می باشد. این دستگاه جدید شباهت زیادی به AirPower اپل که در حال حاضر توقف تولید شده است، خواهد داشت.

شارژر بی سیم چند دستگاهی جدید سامسونگ

طبق توییت منتشر شده توسط افشاگری با نام کاربری chunvn8888، شارژر جدید چند دستگاهی غول فناوری کره ای، کمی نازک تر از شارژر پیشین این شرکت که از همین نوع بوده و با نام Wireless Trio عرضه شد، می باشد. این شایعه ادعا می کند که سامسونگ به لطف اندازه سیم پیچ های مسی، که گفته می شود بسیار کوچک شده اند، موفق شده است شارژر بی سیم را باریک تر کند. علاوه بر این، این سیم پیچ های مسی همچنین با چندین لایه از همگام سازی حرارت مس، گرافیت، و خمیر حرارتی برای اتلاف گرما همراه خواهد بود.

شارژر بی سیم سامسونگ

شارژر بی سیم سامسونگ

گفته می شود که مکانیسم خنک کننده این شارژر بی سیم جدید، با 5 تا 6 فن کوچک، بیشتر از قبل تقویت خواهد شد. این شارژر چند دستگاهی می تواند حداکثر شارژ 25 وات را تولید کند. به تازگی، شیائومی پد شارژ سریع بی سیم Mi Multi-Coil خود را در چین عرضه کرده است که قابلیت شارژ همزمان سه دستگاه با سرعت 20 وات را دارد.

بنابراین، شارژر بی سیم 25 وات آینده سامسونگ نیز می تواند یک پیشنهاد عالی در بازار باشد. به خاطر داشته باشید که این خبر، هنوز یک گزارش تأیید نشده است، بنابراین آن را با کمی شک و تردید در نظر بگیرید. حال باید منتظر ماند و دید که آیا شرکت سامسونگ می تواند چنین دستگاهی را به صورت موفق و بدون هیچ مشکلی به تولید انبوه برساند یا مشابه نمونه اپل، پس از مدتی تولید آن را متوقف خواهد کرد.

شارژر سیمی ٢٠٠ واتی شیائومی و شارژر بی سیم ١٢٠ واتی این کمپانی رونمایی شدند

نظر شما راجع به شارژر بی سیم جدید سامسونگ که برای شارژ چندین دستگاه به صورت همزمان مناسب بوده و در صورت بهره گیری از سرعت ۲۵ واتی، رکوردار این نوع از شارژر ها خواهد بود، چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی