حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر وایرلس سه گانه سامسونگ Wireless Charging Trio رونمایی شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، لوازم جانبی

امروز سامسونگ ۴ گجت معرفی کرد که هر کدام اهمیت ویژه خود را دارند. سه گجت اولی نمونه های اقتصادی خود بودند اما این یکی به نظر پریمیوم ترین در نوع خود است. مثلا گلکسی A42 ارزان ترین گوشی 5G سامسونگ تا کنون است، گلکسی Tab A7 به عنوان تبلت ارزان قیمت این شرکت ارایه می شود و گلکسی فیت ۲ نسل جدید دسبتندهای ورزشی این شرکت است. حالا اما شارژر وایرلس سه گانه سامسونگ Wireless Charging Trio رونمایی شده است. یک شارژر بی سیم که می تواند همزمان ۳ دستگاه را شارژ کند. بله، در نهایت این Wireless Charging Trio است که آرزوی سه سال پیش اپل با شارژر ایرپاور ناکام را محقق خواهد کرد.

شارژر وایرلس سه گانه

شارژر وایرلس سه گانه

شارژر وایرلس سه گانه

همانطورک ه می بینید، سامسونگ با Wireless Charging Trio خود می خواهد گجت هایی که احتمالا عموما آن ها همراه شما هستند را یکجا شارژ کند. بله، یک پد برای شارژ موبایل، هندزفری و ساعت هوشمند به صورت همزمان و بدون نیاز به شارژرهای مختلف.

پیش از این و با ارایه آیفون X اپل شارژر ایرپاور را معرفی کرد که می توانست همین کار را انجام دهد. یک آیفون، یک ایرپاد و یک اپل واچ را همزمان شارژ کند. البته آن پروژه رسما شکست خورد و دیگر چنین محصولی هنوز تولید نشده است اما سامسونگ می خواهد این شکست اپل را به موفقیت تبدیل کند.

همانطور که از نامش پیداست، شارژ بی سیم سه گانه سامسونگ می تواند به صورت بی سیم همزمان سه دستگاه مختلف را شارژ کند. همراه با کابل USB-C به USB-C و در دو رنگ سیاه و سفید ارائه می شود. این یک برش دایره ای دارد که Galaxy Watch3 کاملا در آن جا می شود، اما ما کاملاً مطمئن هستیم که با هر دستگاه Qi کار خواهد کرد.

متاسفانه، سامسونگ چیزی در مورد سرعت واقعی شارژ اعلام نکرد. ما همچنین جزئیاتی در مورد قیمت یا در دسترس بودن این محصول نداریم. این چهار معرفی امروز همگی همینطور بودند و انتظار داریم در نمایشگاه IFA 2020 شاهد ارایه مشخصات کامل آن ها باشیم.

نظر شما چیست؟ منتظر این شارژر وایرلس جدید سامسونگ هستید؟ آن را مفید می دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mashallah_khan

زرشک پلوئه؟ ۹۹ یورو؟ هواوی با نصف این قیمت شارژ وایرلیس ۲۷ واتی میده این چه سرطانیه؟
حتما میخرن نئاندرتالیا که اینارو تولید میکنه خخخخ
دیگه دارم کم کم مطئمن میشم جهان اولی بودت به تفکره نه تکنولوژی

ممد بمولا

جالبه
خوشم اومد

AŁɪ

چیز جالبیه ولی ناپخته هست.

Milad7

ایده ی خوبیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)