حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی هواوی میت پد ۲ پرو مشخص شد: ۱۲ خرداد و به همراه قلم M-Pencil

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | تبلت، هواوی

کنفرانس معرفی محصولات جدید هواوی قرار است در تاریخ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ برگزار شود که در آن بسیاری از محصولات مورد انتظار این شرکت به بازار عرضه خواهند شد. روز گذشته، مقامات مربوطه اعلام کردند که هواوی واچ ۳ در این مراسم رونمایی خواهد شد. امروز اما، هواوی تیزری منتشر کرده که به طور رسمی تاریخ معرفی تبلت میت پد ۲ پرو این شرکت را تایید می کند.

تاریخ معرفی هواوی میت پد ۲ پرو

امروز، هواوی در حساب Weibo خود رسماً اعلام کرد که یکی از محصولات مورد انتظار کنفرانس ۱۲ خرداد، MatePad Pro 2 به همراه M-Pencil خواهد بود. شایعات تبلت پرچمدار آینده این شرکت، پیشتر نیز منتشر شده بود که با اعلام رسمی هواوی، می توان به زودی شاهد رونمایی از آن باشیم.

در پوستر رسمی منتشر شده، به جز پشتیبانی از قلم M-Pencil جدید، جزئیات دیگری از این تبلت مشخص نیست. لازم به ذکر است که تبلت پرچمدار جدید هواوی اولین دستگاهی است که از سیستم عامل HarmonyOS استفاده می کند.

طبق گفته وبلاگ نویس مشهور ChanganDigitalKing، ترکیب میت پد ۲ پرو و M-Pencil به همراه سیستم عامل هارمونی، پیشرفت هایی در تولید و خلاقیت شرکت چینی ایجاد می کند.

تاریخ معرفی هواوی میت پد ۲ پرو

تاریخ معرفی هواوی میت پد ۲ پرو

وی در ادامه اشاره کرد که این تبلت تجربه باورنکردنی از نظر هماهنگی میان چندین محصول هواوی را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد. میت پد پرو ۲ علاوه بر دارا بودن سیستم عامل هارمونی، تغییرات جدیدی در ظاهر و صفحه کلید نیز خواهد داشت.

نسل جدید M-Pencil از منظر طراحی، دارای بدنه ای شفاف می باشد و ظاهر و عملکرد آن بسیار بهبود یافته است. این قلم بعد از اولین نسل میت پد پرو که هواوی آن را در نوامبر 2019 عرضه کرد، یک بروزرسانی بزرگ خواهد بود.

طبق گزارشات قبلی، نسل جدید میت پد پرو هواوی ممکن است دارای دو نسخه باشد که به یک صفحه نمایش 12.2 اینچی Huaxing و یک صفحه نمایش 12.6 اینچی سامسونگ مجهز شده است. تبلت جدید از پردازنده های سری Kirin 9000 قدرت می گیرد و از شارژ سریع 40 وات نیز پشتیبانی می کند.

تبلت هواوی میت پد پرو ۲ با سیستم عامل هارمونی معرفی خواهد شد

نظر شما راجع به هواوی میت پد ۲ پرو و مشخصات آن چیست؟ آیا تجربه کار با نسل اول این تبلت را داشته و از آن راضی بوده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali

قلم های هواوی بهترین اند من با mpen 2 رو میت 40 پرو کار کردم تجربه بهتری از سری نوت سامسونگ دارن .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی