حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال معرفی گوشی ارزان گوگل با همکاری شرکت هندی وجود دارد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، گوگل

مدیر عامل گوگل، Sundar Pichai، در یک نشست مجازی با برخی از خبرنگاران منطقه آسیا و اقیانوسیه بیان کرد: “ما در حال مذاکره با Jio برای عرضه یک گوشی هوشمند ارزان قیمت هستیم.” با این حال، پیچای تاریخ معرفی و قیمت این گوشی را اعلام نکرد. گوگل در سال گذشته، 7.7درصد از سهام Jio را با پرداخت 465 میلیون دلار بدست آورد. این شرکت همچنین با جیو به توافق تجاری رسید تا به طور مشترک یک گوشی هوشمند ارزان قیمت تولید کنند.

همکاری گوگل و جیو برای معرفی یک گوشی ارزان قیمت

سرمایه گذاری گوگل در جیو در واقع بخشی از “صندوق دیجیتال شعبه هند گوگل” می باشد که توسط این شرکت و در سال گذشته اعلام شد. در ژوئیه سال 2020، پیچای همچنین از برنامه ریزی برای سرمایه گذاری 10 میلیارد دلاری در هند طی پنج تا هفت سال آینده برای تسریع در استفاده از فناوری دیجیتال خبر داد.

در کنفرانس اخیر Google I/O، این شرکت مجموعه ای از ویژگی های جدید را برای سیستم عامل اندروید ۱۲ خود معرفی کرد که شامل تنظیمات جدید حریم خصوصی، ظاهر جدید، جلوه های انیمیشن و برنامه های هوش مصنوعی است. پیچای همچنین بیان کرد که این ویژگی های جدید، امسال و در تلفن های هوشمند مشترک با Jio، عرضه می شود.

این احتمالاً معامله خوبی برای گوگل و جیو خواهد بود، زیرا بازار تلفن های هوشمند هند یک بازار کاملاً فنی است. این بازار یک بازار شاخص نیست و حداکثر، یک بازار مخصوص گوشی های میان رده و سطح پایین می باشد. اگر این گوشی بیش از حد گران باشد، احتمالاً به موفقیت تجاری نخواهد رسید. گوشی های سری پیکسل، به وضوح برای بازار تلفن های هوشمند بسیار گران قیمت هستند. بنابراین، یک دستگاه سطح ابتدایی تر از سوی این شرکت، ممکن است جذاب باشد.

اندروید ۱۲ در گوشی ارزان گوگل

اندروید ۱۲ در گوشی ارزان گوگل

تسخیر بازار میان رده و پایین رده هند توسط شیائومی

طی دو سال گذشته، شیائومی پرفروش ترین برند در بازار هند بوده است. سازنده چینی آنقدر بازار را درک می کند که امثال، سامسونگ و اپل نتوانسته اند جایگاه این شرکت را تصاحب کنند. زیر برند Redmi شیائومی، کلید اصلی موفقیت این شرکت در بازار میان رده و پایین رده می باشد. دلیل این امر این است که ردمی، بر روی دستگاه های مقرون به صرفه تمرکز دارد. این برند سعی دارد ویژگی های شاخص را برای قیمت های میان رده به ارمغان بیاورد. این وضعیتی است که بازار تلفن های هوشمند از آن قدردانی می کند.

این شرکت با موفقیت خود در هند با اکثر گوشی های هوشمند میان رده، اکنون برای کسب مقام شماره یک در جهان مبارزه می کند. اهمیت بازار تلفن های هوشمند هند مشخص است. این دومین بازار بزرگ در جهان است. بعلاوه، رقابت در این کشور، با آنچه در بازار چین در جریان است، متفاوت می باشد. این باعث می شود بازار تلفن های هوشمند در این منطقه، بسیار درآمدزا باشد.

چینش دوربین پیکسل ۶ گوگل، احتمال استفاده از زوم پریسکوپی در آن را تقویت می کند

به نظر شما این گوشی ارزان قیمت از سوی گوگل، علاوه بر هند، در بازار جهانی نیز عرضه خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

اگر قیمتش پایین تر از شیا باشد ارزش دارد

Mahdi

خوبه گوگلم یکم وارد رقابت بشه بهتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی