حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی کشویی سامسونگ به نام Galaxy Z Slide در راه است

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

خانواده گلکسی Z شامل گوشی های با فرم فکتور غیرمعمول هستند. این خانواده با گوشی تاشو گلکسی Fold آغاز شد که آن زمان نام Galaxy Z هنوز به کار گرفته نمی شد. سپس با گلکسی Z Fold 2 و گلکسی Z Flip ادامه پیدا کرد. ۲ روز پیش هم برای شما نوشتیم که گلکسی Z Roll سامسونگ با پشتیبانی از S Pen تا سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد. حالا اما مشخص شده که گوشی کشویی سامسونگ به نام Galaxy Z Slide در راه است.

سامسونگ Galaxy Z Slide

اخیرا، ما فهمیدیم که سامسونگ نام تجاری “Z Roll” را ثبت کرده است. این نام مشخصا اشاره می کند که این شرکت در حال کار بر روی دستگاهی با صفحه نمایش قابل توسعه است. صفحه نمایش قابل توسعه یا نمایشگر رول شونده یا صفحه نمایش کشویی، هر طور که شما راحتید!

سامسونگ اخیرا نام “Z Slide” را هم در اداره مالکیت معنوی اروپا ثبت کرده است. این نشانگر ورود دستگاه دیگری به مجموعه دستگاه های “Z” سامسونگ است. علامت تجاری در کلاس ۹ ذکر شده است که نشان دهنده یک تلفن هوشمند، دستگاه مخابراتی یا رایانه لوحی است.

رندر غیر رسمی گلکسی Z Slide

رندر غیر رسمی گلکسی Z Slide

نمی توان گفت که “Z Slide” دقیقا با چه طراحی ارایه خواهد شد. LetsGoDigital رندر بالا را زده و حدس می زند که Z Slide ممکن است یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش کشویی باشد که به صورت عمودی باز می شود.

این منبع ایتالیایی می گوید که Z Roll و بر خلاف Z Slide به صورت افقی باز می شود و به یک صفحه نمایش بزرگتر، در اندازه تبلت تبدیل خواهد شد.

شما می توانید Z Slide را را به عنوان یک Z Flip رول شونده تصور کنید در حالی که قبلاً گزارش شده “Z Roll” یک نسخه رول شونده Z Fold است.

نمایشگرهای تاشو، رول شونده و UDC (دوربین زیر نمایشگر) جدید سامسونگ رونمایی شدند

اوایل این هفته، سامسونگ دیسپلی برخی از نمایشگرهایی را که روی آن ها کار می کرد را به نماش گذاشت. این نمایشگرها از جمله S-foldable بود که نمایشگر آن به سه بخش تقسیم شده و دو لولا داشت. اعتقاد بر این نیست که این دستگاه طبق LetsGoDigital بخشی از سری دستگاه های Galaxy Z سامسونگ خواهد بود. گزارش شده است که این دستگاه با نام Galaxy Z Fold S به بازار عرضه می شود.

در ماه آگوست، انتظار می رود سامسونگ Galaxy Z Fold3 و Z Flip2 (یا Flip3) را معرفی کند اما انتظار نمی رود این گوشی های کشویی تا سال 2022 وارد بازار شوند.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی کشویی سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

عجب چیزی بشه ! 😍

خواهشن یه رندر از اون گوشی گیمینگش بدین بیرون خیلی مشتاق اونم خیلی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)