حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنیان گذار کاردانو: در حال حاضر این رمزارز یک میلیارد عضو دارد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | رمزارز

ارز دیجیتال کاردانو که با نماد ADA شناخته می شود، این روزها با رشد قیمت خوبی طرفداران خود را خوشحال کرده است. چارلز هاسکینسون، خالق رمزارز کاردانو (ADA)، معتقد است که اکوسیستم کاردانو به جای میلیون ها کاربر در سراسر جهان، یک میلیارد عضو دارد. شایان ذکر است، شرکت IOG شرکتی است که در بستر توسعه قرارداد هوشمند کاردانو را ایجاد شده است و توسط چارلز هاسکینسون اداره می شود.

کاردانو با یک میلیارد عضو برنامه های آتی را پیاده سازی می کند

ارز دیجیتال کاردانو یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین است که مانند اتریوم امکان ایجاد و اجرای قراردادهای هوشمند را فراهم می کند؛ با این تفاوت که کاردانو خود را پیشگام در «نسل سوم بلاک چین» می نامد و امنیت آن با استفاده از معماری چند لایه تأمین شده است. به گفته تیم کاردانو، سرعت و کارمزد تراکنش های این شبکه بسیار بهتر از بلاک چین های قدیمی مانند اتریوم است.

به نقل از investing، بنیان گذار کاردانو،‌ چارز هاسکینسون (Charles Hoskinson) است که خودش یکی از اعضای تیم اتریوم بوده است. سال ۲۰۱۵ پروژه کاردانو کلید خورد و به مدت دو سال به منظور یافتن راه حل هایی برای مشکلات اتریوم و بیت کوین، مورد تحقیق و بررسی قرار گرفت. کاردانو توانست با ایجاد فرایندهای جدید در تایید تراکنش ها و ایجاد بلاک، مسائل مقیاس پذیری در بیت کوین و قراردادهای هوشمند در اتریوم را حل کند. هاسکینسون به توضیحات خود افزود:

نکته کلیدی این است که دریابیم شبکه کاردانو باید به چه جهتی گسترش و توسعه یابد. درحال حاضر، اکوسیستم کاردانو به جای یک میلیون نفر، یک میلیارد عضو دارد. حال چه باید کرد تا بتوانیم یک پلتفرم مالی پایدار برای آن فراهم کنیم؟

کاردانو ADA

کاردانو ADA

علاوه بر این، طبق گفته هاسکینسون، تیم کاردانو قصد دارد كل الگوی قرارداد هوشمند را از نو بسازد. اولا، این امر برای ایمن سازی بیشتر الگو انجام می شود تا از اتفاقات قبلی که در طی آن میلیاردها دلار از بودجه کاربران به دلیل هک شدن برنامه های بدون امنیت از بین رفت، امتناع شود. ثانیا، این الگو پایدار نیست یعنی هزینه معاملات قابل پیش بینی است و کارمزد گس کاردانو بالا است.

به نظر می رسد طرفداران کاردانو در آینده در صورت تحقق برنامه های پیش روی تیم برنامه نویسی این رمزارز می توانند شاهد رشد قیمتی بسیار خوبی از این رمزارز باشند. شما آینده رمزارز کاردانو را چطور پیش بینی می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

🔰تحلیل تکنیکال کاردانو ؛ (ADA)
سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت

🔹قیمت ارزدیجیتال کاردانو پس از رسیدن به سقف قیمتی ۲.۴۷$، روندی نزولی را در پیش گرفته و حدود ۱۲٪ افت داشته است.

🔸در حال حاضر، قیمت در حال نزدیک شدن به سطح حمایتی ۲$ بوده و بین سطوح ۶۱.۸٪ و ۷۸.۶٪ فیبوناچی در نوسان می‌باشد. از سوی دیگر، اندیکاتور میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته در محدوده ۲.۱۳$ نقش یک مقاومت را ایفا می‌کند.

🔹مقاومت مهم بعدی در محدوده سطح ۵۰٪ فیبوناچی اصلاحی در ۲.۲۰$ تشکیل شده و در صورت شکسته شدن آن، قیمت تا سقف ۲.۴۷$ و در ادامه تا ۲.۶$ و ۲.۷$ افزایش می‌یابد.

🔸از سوی دیگر در صورتی که قیمت به زیر سطح حمایتی ۱.۹۲$ نفوذ کند، می‌توان شاهد افت قیمت تا سطح مهم ۱.۸۲$ بود.

منبع:Fxstreet

Mr_asterky

چطوری حساب کردی ؟!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی