حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چرا قیمت کاردانو در ۱.۲ دلار ثابت مانده است؟

نوشته

3 سال قبل | 13 دیدگاه | مطالب ترنجی

با وجود نزدیک شدن به زمان جدیدترین و یکی از اساسی ترین آپدیت های شبکه کاردانو که قابلیت پشتیبانی از قراردادهای هوشمند را به این شبکه اضافه خواهد کرد و پس از پشت سر گذاشتن تمرکززدایی کامل شبکه کاردانو در ۱۱ فروردین ۱۴۰۰، اما قیمت رمزارز کاردانو در وضعیتی راکد و بدون تغییر باقی مانده است و باعث تعجب طرفداران و کارشناسان بازار شده است. اما دلیل آن چیست؟

ثابت ماندن قیمت کاردانو و رنج زدن در محدوده ۱.۲ دلاری

چند روزی است که با کاهش دامیننس بیت کوین به زیر ۶۰ و رنج زدن قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال در محدوده ۵۹ هزار دلاری، فصل آلت کوین ها یا همان آلت سیزن شروع شده است و قیمت آلت ها با رشدهای بسیار خوبی همراه شده است. آلت کوین هایی همچون اتریوم، ترون، لینک، بیت کوین کش، فیل و… با افزایش قیمت های حداقلی ۲۰ تا ۵۰ درصدی در طی یک هفته مواجه شده اند. اما قیمت کاردانو که بسیاری به آن دل بسته بودند در محدوده ۱.۲ دلاری در حال رنج زدن باقی مانده است.

به نقل از cryptobriefing، پس از انتشار نقشه راه فاز آلونزو (Alonzo) از پروژه آپدیت شبکه کاردانو توسط چارلز هاسکینسون، مدیرعامل و بنیان گذار IOHK، این رمزارز خبرساز شد. این به روزرسانی امکان پشتیبانی از اپلیکیشن ها و قرارداد هوشمند را بر بستر بلاکچین کاردانو خواهد افزود. با این حال، قیمت ADA واکنش مثبتی به این اخبار نشان نداد. پس از این که روز 27 فوریه (۹ اسفند ۹۹) قیمت ADA به بالاترین قیمت خود نزدیک به 1.5 دلار رسید، تا حد زیادی راکد مانده است. از آن زمان، ADA بیشتر با قیمتی بین حمایت های 1.00 دلار و مقاومت 1.46 دلار خرید و فروش شده است. این رفتار بازار منجر به تشکیل یک کانال موازی در نمودار 4 ساعته شده است.

هر بار که قیمت ADA تا خط روند بالای کانال افزایش یافته است، در همان سطح با افزایش فشار فروش مواجه و ریجکت شده و قیمت این ارز رمزپایه تا لبه پایینی کاهش یافته است. از این نقطه، قیمت دوباره تمایل به بازگشت نشان داده است.

کانال قیمتی کاردانو

احتمال صعود یا سقوط کاردانو

اگرچه کانال های موازی با توجه به قابل پیش بینی بودن حرکات قیمتی در آن ها می توانند فرصت بسیار خوبی برای سوددهی در اختیار سرمایه گذاران قرار دهند، اما این الگوها نمی توانند نشان دهند که روند حرکات قیمت به کدام سمت می رود. معامله گران باتجربه معمولاً قبل از ترید منتظر شکسته شدن قیمت از بالا یا پایین کانال هستند.

با اندازه گیری عرض کانال و افزودن آن به نقاط بالقوه شکست قیمت، دو هدف قیمتی ظاهر می شود. اگر سرمایه گذاران صعودی باعث شوند قیمت از سطح مقاومت 1.46 دلار عبور کند، احتمالا قیمت کاردانو به 2.10 دلار هم می رسد. با این حال، افزایش فشار فروشی که قیمت کاردانو را به زیر 1.00 دلار سوق می دهد، می تواند باعث کاهش قیمت تا 0.71 دلار شود.

با توجه به دو نتیجه احتمالی موجود، قبل از اقدام برای هرگونه ترید، به منظور جلوگیری از ریسک های احتمالی، بهتر است که منتظر بسته شدن یک کندل استیک قاطع 4 ساعته در خارج از کانال باشید.

 

نظر شما درباره قیمت کاردانو در روزهای آینده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

افسون جواب بده ارزش داره الان خرید کنم؟
اگه دوستان بلدن راهنمایی کنید چون من سر در نمیارم

afsoon

کاردانو با یه منفی سه دیگه به کف ترین حالت ممکن خودش میرسه و اگر قرار نباشه اصلاح کلی کریپتو داشته باشیم حمایت میشه از همین نقطه .کلا کاردانو خلاف جهت همیشه شنا می‌کنه .به نظرم فردا یا پس فردا یه کندل سبز بزرگ میزنع و رشدش شروع میشه .نیمی از پرتفوی خود در کاردانو بخرید بیست و پنج درصد ایاس .بیست و پنج درصد هم بیت یا اتریوم.پیش بینی ها و ورود کمپانی های بزرگ دنیا به رمز ارز ها نشان دهنده اینه که حدالق تا پایان ۲۰۲۱ شاهد رشد این ها باشیم .وال مارت هم امروز گفت میخاد یک سوم داراییش رو رمز ارز بخره احتمالا بیت کوین باشه پس شاید بازار بتونه بیت رو از مقاومت ۶۱ تا ۶۲ هزار دلار رد کنه و شروع یه پرواز جدید باشه ..

Mahdi

وینک چی اون خوبه؟

afsoon

از نظر بنیادی فکر نکنم آینده ای داشته باشه کلا رمرز ارز وام دهی هست .بهتره روی شناخته شده ها سرمایه گذاری کنی .ایاس کاردانو .بیت کوین .اتریوم .زیر شاخه های اینا هم خوبن .

Mahdi

اوکی ممنون

Young-kidd

سلام
اگه سرمایه تون کمه یا با مبلغ کمی میخواهید سرمایه گزاری در ارز دیجیتال را شروع کنید بهتر است روی ارز های قیمت پایین و آینده دار سرمایه گزاری کنید تا جا برای رشد چند برابر نسبت ب ارز های قیمت بالاتر داشته باشند.
VET(وی چین)
ADA
IGA
Lota
KCS
اینا ارزه های پیشنهادی من هستند و (اگر!) هولدر باشید سود خوبی میدن.

Mahdi

میخوام نگه دارم تا چند سال ، به اینایی که گفتی یه نگاه میندازم ببینیم چیه ، راستش من زیاد سر در نمیارم تو بحث ارز دیجیتال

Mahdi

ممنون

Amin B3DA

اول اینکه جالبه فقط خبر کاردانو را پوشش میدید (و گاهی چندتا ارز دیگ)

دوم اینک اگر میخواید کمک هموطنامون کنید لطفا یا بگید اطلاعات ندارید یا اطلاعات درست بدید. الان سرمایه گذاری روی بیت کوین و خیلی ارزای بالا بصرفه نیست و برخلاف نظر خانم افسون، بنظرم ارز وینک و بیت تورنت و کلا زیر شبکه ترون خوبه و امروز مثلا ۱۱۳ درصد سود داد همون وینک. بیت تورنت هم خیلی جای رشد داره و توی یکماه اخیر سرمایه من را چندبرابر کرد

m.b

لامصبا همه ماینر شدید ما فقط موندیم نگاه میکنیم… یکی راهنمایی کنه شروع کنیم… 😑

Mahdi

خداوکیلی اگه بلد بودم یادت میدادم ، هرچند میدونم خودت میدونی ، اول یه کیف پول میسازی بعد از یه صرافی داخلی تتر میخری و انتقال میدی به صرافی بایننس که اونم باید با ip ثابت بری که شناساییت نکنن بعد از اونجا ارز مورد نظر رو اکسچنج میکنی من دو روز پیش که گفتم win بخرم اون موقع 15تومن بود امروز تا 50تومن رفت یعنی اون موقع اگه 50 میلیون تومن میخریدی امروز میشد 150 میلیون ولی کسی نیست راهنمایی کنه اصلا چطوری اکانت بسازم فقط تئوری بلدم اونم با کلی تحقیق 😂😂😂

Amin B3DA

من ک بالاتر گفتم بخر و خوبه. هنوزم دیر نشده. من مثلا 21 بهمن 20 میل بیت تورنت خریدم الان شده 200

کسی هم سوالی داشت بیاد تل ایدی vihan_photo راهنماییش کنم

Milad7

ماشالا اساتید ارز مجازی🤪

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی