حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاردانو سقف قیمت سه ساله اش را شکست

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | رمزارز

ارز دیجیتال کاردانو که با نماد ADA شناخته می شود و در حال حاضر از نظر ارزش بازار جایگاه ششم رتبه بندی ارزهای دیجیتال را در اختیار دارد، رکورد قیمتی سه سال اخیر خود را شکست و به قیمت ۰.۵۲ دلار رسیده است. به گزارش ambcrypto کاردانو آخرین بار در سال ۲۰۱۸ توانسته بود به این قیمت دست یابد. این ارز دیجیتال توانسته است در یک ماه آغازین سال ۲۰۲۱ بیش از ۱۷۷ درصد رشد داشته باشد!

کاردانو (ADA)

به نظر می رسد با پیوستن سرمایه گذاران جدید به بازار این ارز محبوب، حجم معاملات آن نیز به طور پیوسته در حال افزایش بوده است. کاردانو که از ارزهای بسیار محبوب بازار محسوب می شود و بسیاری بر این عقده اند که این ارز با ساختار و اهدافی که دارد می تواند به راحتی در آینده ای نه چندان دور جایگزین مناسبی برای پادشاه ارزهای دیجیتال یعنی بیت کوین باشد. قیمت این ارز دیجیتال از سال گذشته میلادی تا به الان بیش از ۲۰۰۰ درصد رشد داشته است!

کاردانو

کاردانو

با توجه به رشد پایدار قیمتی که در نمودار روزانه این ارز طی چند ماه گذشته دیده شده است، معیارهای درون زنجیره ای حاکی از آن هستند که کاردانو برای مرحله بعدی صعود قیمت آماده است.

از نظر شاخص های فاندامنتال نیز چندین سیگنال صعودی برای کاردانو دیده شده است. شب گذشته، IOHK اعلام كرد كه مبلغ ۳.۲ میلیون دلار ADA را برای ۱۰۰ استخر استیکینگ جامعه كاردانو اختصاص داده است و افزود كه در سه ماهه دوم سال نیز شاهد اتفاقی مشابه خواهیم بود.

تا اینجا این اعداد نشان می دهند که با توجه به سپرده گذاری 70 درصدی این ارز، ADA در حال حاضر غیرمتمرکزترین ارز رمزنگاری شده بازار است. با نزدیک شدن به زمان به روزرسانی Goguen، انتظار می رود اکوسیستم کاردانو آماده رویارویی با جهشی چشمگیر در آینده ای نزدیک باشد.

هاردفورک ماری (Mary) که اخیرا در شبکه آزمایشی عمومی مستقر شد، کاردانو را یک گام به تبدیل شدن به یک بستر قراردادهای هوشمند چند دارایی نزدیک تر کرد. از دیگر شاخص های صعودی برای این دارایی رمزنگاری می توان به معامله آفریقای کاردانو، لیست شدن در گری اسکیل و آماده شدن Atala Prism برای کاربردهای تجاری اشاره کرد

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mgsa

مرسی که بخش ارزهای دیجیتال رو هم پوشش میدین، از سایت تکنولوژی و فناوری میشه انتظار همچین اخباری رو داشت
البته در رابطه با سقف قیمتی بیشتر باید قیمتش نسبت به بیتکوین سنجیده بشه تا دلار امریکا
اگر اتفاق خاصی نیوفته تا 70 سنت راه سختی پیش روی کاردانو نیست

ali rezaian

با عرض ادب و احترام
اگر اشتباه نکنم سقف قیمت کاردانو یک دلار و ده سنت در ژانویه 2018 بوده
لطفا لینک زیر را ببینید
https://coin360.com/coin/cardano-ada
ممنون که اخبار رمز ارزها رو پوشش دادید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی