حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزرهای رسمی Honor Play 5 به دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و ضخامت کم آن اشاره دارند

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | آنر

می دانیم که تاریخ معرفی آنر Play 5 سه شنبه هفته بعد یعنی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ است. این شرکت برای گرم نگاه داشتن اخبار پیرامون دستگاه جدید خود، چند تیزر رسمی منتشر کرده است. جدیدترین تیزرهای رسمی Honor Play 5 به دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و ضخامت کم آن اشاره دارند.

تیزرهای رسمی Honor Play 5

ماه گذشته ما یک رندر اختصاصی از Honor Play 5 منتشر شد و عنوان شد که این تلفن هوشمند از یک دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی بهره می برد. این موضوع اکنون توسط Honor تأیید شده است زیرا شرکت دو تیزر رسمی منتشر کرده است. یکی از این تیزرها رزلوشن دوربین اصلی را تایید می کند، در حالی که یک پست جداگانه نشان داد که ضخامت Play 5 تنها 7.46 میلی متر است.

پیش از این، آنر اعلام کرده بود که Play 5 از شارژ 66 وات پشتیبانی می کند و طراحی گوشی هوشمند را نشان داد. رندر رسمی آنر که از این گوشی منتشر شد، با رندر لو رفته قبلی متفاوت بود. در حقیقت این تفاوت در قاب دوربین مشخص می شد.

آنر هنوز مشخصات Play 5 را به جزئیات ارائه نکرده است، اما اگر شایعات قابل اعتقاد باشد، شاهد خواهیم بود که این تلفن هوشمند دارای تراشه Dimensity 800U، صفحه نمایش 6.53 اینچی FHD+ با پنل OLED و باتری 3800 میلی آمپر ساعتی است که از طریق پورت USB-C و توان ۶۶ وات شارژ می شود.

وزن Play 5 برابر ۱۷۹ گرم است که با ضخامت ۷.۴۶ میلی متری برای یک دستگاه ۶.۵۳ اینچی خیلی خوب است. دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در عقب با یک دوربین 8 مگاپیکسلی (احتمالاً فوق عریض) و دو دوربین 2 مگاپیکسلی (احتمالاً عمق سنج و ماکرو) همراه است.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی اقتصادی 5G آنر هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M.Y

و همچنین سبکی 👌👌

M.Y

آیا سرویس های گوگل رو داره؟
قیمتش مشخص نیست؟

ali karimi

سلام، آفرین به آنر با گوشیهای خوبش، این گوشی هم خیلی خوبه، 5جی هم هست، شارژر60 وات، آمولد و چیزهای دیگه، البته دوربین خوب، ولی باطریش نمیدونمچرا 3800 گزاشته که جای تعجب داره، دیگه گوشی های امروزی دیگه زیر4500 فایده نداره،آنرهم حداقل باید یه باطری 4000میلی آمپر میزاشت، درکل فکر کنم تنها بدی این گوشی همین باشه، البته نه بدی، وای خب باطری قویتر میزاشت بهتر بود، دوم اینکه سرویس های گوگل پلی هم داشته باشه دیگه یکه یک میشه، موفق باشید.

Milad7

احتمالا اقبال نسبی را داشته باشه 🤔

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)