حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی گیمینگ سامسونگ در آستانه معرفی و عرضه قرار دارد

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

علی رغم اینکه سامسونگ از پرچمداران قدرتمندی در بازار گوشی های هوشمند برخوردار است، نمی توان گفت که این شرکت جایگاه مناسبی از جهت پرداخت به محصولات مرتبط با گیمینگ دارد. مخصوصا در حال حاضر که تعدادی از تولیدکنندگان اندرویدی، شروع به عرضه گوشی های هوشمندی، متمرکز بر قشر گیمر ها کرده اند. با این حال و بر اساس آخرین اطلاعات، سامسونگ در حال کار بر روی گوشی گیمینگ خود است که به زودی آن را معرفی خواهد کرد.

گوشی گیمینگ سامسونگ

به نقل از LetsGoDigital، این غول کره ای برای ثبت علامت های تجاری، “Activate Fan Mode” و “Unleash Your Fan Power“، به اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) مراجعه کرده است. در نمونه اول، به احتمال زیاد، ما شاهد حالتی هستیم که کاربر می تواند فن دستگاه را روشن و خاموش کند. در اسناد همراه همچنین اعلام شده است که این عبارات هنگام توصیف اجزای مربوط به یک گوشی هوشمند، کاربرد خود را پیدا می کنند.

Activate Fan Mode گوشی گیمینگ سامسونگ

Activate Fan Mode گوشی گیمینگ سامسونگ

سامسونگ در حال حاضر گوشی هوشمندی ندارد که سیستم خنک کننده آن، شامل یک فن باشد. این واقعیت منجر به حدس و گمان در مورد آماده سازی یک گوشی گیمینگ با تمرکز بر طرفداران بازی های موبایل توسط این شرکت شده است؛ با این حال، این موارد فقط حدس و گمان می باشند و خود سامسونگ هنوز در مورد آن ها، توضیحاتی را ارائه نداده است.

Unleash Your Fan Power گوشی گیمینگ سامسونگ

Unleash Your Fan Power گوشی گیمینگ سامسونگ

معرفی جدیدترین سری پرچمداران سامسونگ

طبق اعلام منبع، سامسونگ در اواسط تابستان، از سری جدید گوشی های هوشمند پرچمدار خود رونمایی خواهد کرد. ما در مورد گوشی های گلکسی Z Fold 3، گلکسی Z Flip 3 و گلکسی S21 FE صحبت می کنیم. دو دستگاه اول، دارای یک صفحه نمایش انعطاف پذیر هستند که به داخل تا می شود.

گفته می شود که گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3، هر دو از قلم S Pen پشتیبانی می کنند. همچنین انتظار می رود که Z Fold 3، اولین گوشی هوشمند با صفحه نمایش انعطاف پذیر در جهان باشد که مجهز به دوربین زیر نمایشگر است. این دستگاه دارای یک دوربین اصلی سه گانه نیز، خواهد بود.

در مورد گوشی دوم یعنی گلکسی Z Flip 3 نیز، شایعات از برخورداری یک صفحه نمایش بیرونی بزرگتر در مقایسه با مدل نسل قبل حکایت دارند. این دستگاه دارای یک دوربین اصلی دوتایی با یک جفت سنسور 12 مگاپیکسلی می باشد. دوربین سلفی آن نیز، سنسور 10 مگاپیکسلی خواهد داشت.

در مورد گوشی هوشمند گلکسی S21 FE، شایعاتی وجود دارد که از یک صفحه نمایش 6.4 اینچی با یک سوراخ کوچک برای دوربین سلفی و یک اسکنر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر اشاره می کنند. رفرش ریت نمایشگر آن نیز 120 هرتز بوده و دوربین سه گانه در پشت این گوشی، قرار خواهد گرفت.

تصاویر تبلیغاتی گلکسی Z Fold ۳ و گلکسی Z Flip ۳ سامسونگ لو رفت

نظر شما راجع به گوشی گیمینگ جدید سامسونگ چیست؟ آیا منتظر معرفی این دستگاه هستید؟ آیا به طور کلی با فلسفه وجود گوشی های گیمینگ موافقید یا نه.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
5G

هر کاری میکنی فقط نوت حذف نکن

Milad7

متاسفانه سامسونگ پرستیژ سری نوت را داره .از بین میبره.احتمال حذف سری نوت بالاست

ایول به سام که بالاخره میخواد یه گوشی گیمینگ بزنه❤🥲🤩

صدرا مخملی

ووو این عالیه بلاخره قراره گوشی گیمینگ سامسونگ رو ببینیم این واقعا عالیه فقط خواهشن نوت رو حذف نکن سری نوت خیلی خوبه باور کن هیچی جاش رو نمیگیره ( البته به نظر من حق هم داره تو زومیت تو بررسی های نوت 10 و نوت 20 انقدر فش خورده و انقدر بهش بد گفتن هر کی بود بهش بر میخورد )

ولی خواهشن سری نوت رو حذف نکن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی