حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A11 سامسونگ با One UI 3.1 رسما ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۱، سامسونگ

یکی از اقتصادی ترین گوشی های سامسونگ را می توان گلکسی A11 دانست. این دستگاه با اندروید ۱۰ و تراشه اسنپدراگون ۴۵۰ معرفی شد. اگر این دستگاه را دارید، خبر خوبی برای شما دارم، آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A11 سامسونگ با One UI 3.1 رسما ارایه شده است. در حالی که تقریبا می توان گفت آپدیت اندروید ۱۱ گوشی های سامسونگ به اکثر دستگاه های مجاز این شرکت رسیده است، دیگر برندهای اندرویدی در این آپدیت اندروید ۱۱ اصلا خوب عمل نکرده اند.

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A11 

چند روز پیش، سامسونگ اندروید 11 را برای Galaxy A02s و Galaxy A12 منتشر کرد. حالا این Galaxy A11 است که با One UI 3.1 جدیدترین نسخه اندروید (که به صورت رسمی ارایه شده است) را مزه می کند.

آپدیت One UI 3.1

آپدیت One UI 3.1

بیاد جدید به شماره A115MUBU2BUE1 ارایه شده است. اگرچه لیست تغییرات در حال حاضر در دسترس نیست، اما می توانید علاوه بر ویژگی های One UI 3.1 به ویژگی های خوب اندروید ۱۱ هم فکر کنید. این ویژگی ها شامل مواردی مانند سابقه نوتیفیکیشن های، حباب چت و مجوزهای یکبار مصرف می شود. همچنین وصله امنیتی جدید Android هم با این آپدیت به گوشی اقتصادی سامسونگ اضافه می شود.

به روزرسانی در حال حاضر در پاناما در حال انتشار است، اما عرضه آن به زودی در بازارهای دیگر نیز صورت خواهد گرفت. اگر هنوز اندروید ۱۱ دریافت نکرده اید، می توانید با رفتن به بخش تنظیمات> منوی به روزرسانی نرم افزار، به صورت دستی بررسی کنید که آیا به روزرسانی ارایه شده یا نه.

شما گلکسی A11 سامسونگ دارید؟ نظر شما درباره عملکرد این شرکت کره ای در ارایه آپدیت اندروید ۱۱ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

وری نایس 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)