حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی ایرباد جدید شیائومی مشخص شد: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

شیائومی قصد دارد جدید ترین ایرباد خود را در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ رونمایی کند. با توجه به یک تصویر فاش شده در Weibo، هدفون های جدید این شرکت، Xiaomi Noise Canceling Headphones Pro نامیده می شوند که دارای ویژگی حذف نویز نیز می باشد. در حال حاضر، تعداد زیادی هندزفری بلوتوثی در بازار وجود دارد، بنابراین جالب است که ببینیم محصول آینده شیائومی، چه ویژگی هایی برای رقابت ارائه خواهد کرد.

ایرباد جدید شیائومی

به نقل از phonearena، قاب محافظ ایرباد جدید شیائومی از طراحی گرد و با سطح براق، مشابه جدیدترین هندزفری بلوتوثی هواوی، FreeBuds 4i، برخوردار است. در ایرباد پرو های جدید، از فناوری حذف نویز استفاده شده است، اگرچه هنوز مشخص نیست که این مورد Active Noise Cancellation یا Hybrid Noise Betles باشد. هندزفری جدید شیائومی، همچنین می تواند از کنترل های لمسی برای تنظیمات صوتی آسان تر و دریافت و پایان تماس ها بهره ببرد.

ایرباد جدید شیائومی

ایرباد جدید شیائومی

در این ایرباد ها، احتمالاً از پلاستیک سیلیکونی، شبیه به Airpods Pro اپل استفاده می شود. لوگو شیائومی در لولای قاب شارژ محافظ آن نیز وجود دارد که نشان می دهد هندزفری جدید شیائومی، احتمالا بهترین دستگاه این شرکت در بین محصولات هم نوع خود خواهد بود. Realme پیش از این لوازم جانبی گوشی های هوشمند زیادی را در هند عرضه کرده است، از جمله هنزفری های سطح پایین تر، بنابراین شیائومی ممکن است در تلاش باشد تا بخشی بزرگی از سهم بازار را بدست آورد.

انتظار ما اینست که این ایرباد، قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشد. در حال حاضر هیچ صحبتی در مورد مشخصات یا زمان در دسترس بودن آن مطرح نشده است. اما طبق پست Weibo، هندزفری های جدید شیائومی مطمئنا در چین عرضه می شود. دیگر کشور ها از جمله هند نیز، احتمالاً این دستگاه ها را به فروش می رسانند.

هندزفری Mi Air 2 Pro شیائومی لو رفت

نظر شما راجع به ایرباد جدید شیائومی و طراحی آن چیست؟ آیا پیش از این تجربه استفاده از ایرباد ساخته شده توسط این شرکت را داشته اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی