حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر گلکسی F52 5G سامسونگ لو رفت

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ به زودی از عضو جدید سری Galaxy F با پشتیبانی از اینترنت 5G رونمایی خواهد کرد. این گوشی، در کشور چین نیز عرضه خواهد شد. دستگاه مورد اشاره ما که گلکسی F52 5G نام دارد، در اخبار مختلفی لو رفته بود. این بار، تصاویر گلکسی F52 5G سامسونگ به صورت زنده منتشر شده است. در ادامه این تصاویر را تماشا خواهیم کرد.

تصاویر گلکسی F52 5G سامسونگ به صورت زنده

گلکسی F52 5G از مدتی پیش در مراجع مختلفی تأیید شده بود. به طور مثال، رندر این دستگاه به همراه برخی از مشخصات فنی آن در لیست کنسول گوگل‌ پلی قرار گرفته بود. پیش از آن نیز، TENAA این دستگاه و مشخصات آن را تأیید کرده بود. حال، نوبت به انتشار تصاویر گلکسی F52 5G سامسونگ رسیده است.

 

رندر گلکسی F52 سامسونگ و مشخصات فنی آن فاش شدند

 

یکی از کاربران ویبو، این تصاویر را در حساب شخصی خود منتشر شده است. این کاربر مشخص نکرده است که این تصاویر مختص به وی است یا آن‌ها را از فرد دیگری بازنشر کرده است. در ادامه، نگاهی کلی به تصاویر گلکسی F52 5G سامسونگ خواهیم داشت.

تصویر قاب پشتی Galaxy F52 5G

تصویر قاب پشتی گلکسی F52 5G

مانند روال همیشگی‌مان، از قاب پشتی دستگاه شروع می‌کنیم. در قاب پشتی، همان طراحی قرار گرفته در سایت TENAA را شاهد هستیم. اما این بار، رنگ سفید این دستگاه در تصاویر زنده نمایان شده است. احتمالاً جنس قاب پشتی گلکسی F52 5G از جنس گلاستیک باشد. این گلاستیک (همان پلی کربنات خودمان) از نوع شفاف است و نور را بازتاب می‌دهد. نمای کلی این دستگاه در قاب پشتی زیبا است. در بخش بالایی این قاب، ماژول دوربین اصلی مستطیلی واقع شده است. این ماژول، از چهار سنسور دوربین و یک فلش LED تشکیل یافته است.

فریم گلکسی F52 5G

فریم گلکسی F52 5G سامسونگ

جنس فریم این گوشی، مشخص نشده است. انتظار می‌رود مانند همیشه، سامسونگ از فریم پلاستیکی در این دستگاه استفاده کند. در سمت راست گوشی، دکمه پاور با حسگر تشخیص اثرانگشت خازنی ادغام شده است. اما این موضوع از احتمال AMOLED بودن نوع پنل نمایشگر این گوشی نمی‌کاهد. چرا که قبلاً، سامسونگ با وجود پنل AMOLED، از حسگر تشخیص اثرانگشت روی فریم هم بهره گرفته است. در سمت پایین این فریم، جک ٣.۵ میلی‌متری هدفون مشاهده می‌شود. میکروفون، درگاه Type-C و اسپیکر اصلی نیز در این قسمت قرار دارند.

تصویری از نمایشگر Galaxy F52 5G

تصویری از نمایشگر گلکسی F52 5G سامسونگ

اکنون، به قاب جلویی منتقل می‌شویم. در این قاب، طراحی نوآورانه و جدیدی دیده نمی‌شود. حاشیه‌های اطراف نمایشگر نیز در سطح معمولی قرار دارند. تنها زائده نمایشگر این گوشی، حفره نمایشگر دایره‌ای آن است. این حفره نمایشگر، پذیرای تک سنسور دوربین سلفی است. نوع پنل این گوشی احتمالاً Super AMOLED با وضوح +FHD خواهد بود.

بخش About Phone در گلکسی F52 5G

بخش About Phone در گلکسی F52 5G

تصویر دیگری که از این گوشی در بخش About Phone منتشر شده است، نام رسمی این گوشی را تأیید می‌کند. یعنی Galaxy F52 5G! همچنین مدل نامبر این گوشی، همان SM-E5260 است که قبلاً چندین بار تأیید شده بود. احتمالاً گلکسی F52 5G، نسخه‌ای از گلکسی A52 5G با چند تغییر باشد. عمده این تغییرات، در بخش طراحی و باتری ملموس است. هنوز تاریخ رونمایی رسمی این گوشی میان رده، اعلام نشده است. انتظار می‌رود تا یک ماه آینده، تاریخ معرفی این گوشی توسط سامسونگ مشخص شود.

نظرتان در مورد تصاویر گلکسی F52 5G سامسونگ چیست؟ آیا این گوشی طراحی زیبایی دارد؟ به نظرتان گلکسی F52 5G می‌تواند حرفی در برابر دیگر گوشی‌ها داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S AH

سلام بعد از سال ها پانچ راست

Auroro

از پانچ راست چپ خوشم نمیاد، تصویر دو کمی کج میندازه

بالاخره سامسونگ دوربین رو برد یه گوشه
طراحی دوربینشم عوض شده.
کاش باتریش ۷۰۰۰ باشه

ولی به نظر من شاید نمایشگرش Ips باشه.
چون تو گوشه های صفحه نمایش علی الخصوص کنار دوربین به هاله سیاه رنگ دیده میشه شایدم اشتباه دارم میگم.🤔🤔

Milad7

قارچِ سمی!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️