حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی Tab S7 Plus Liteسامسونگ از شارژر ۴۴.۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | تبلت، سامسونگ

سامسونگ اخیراً تبلت جدیدی را عرضه نکرده است. با این وجود، چند تبلت از این برند لو رفته‌اند که همچنان تاریخ رسمی رونمایی آن‌ها مشخص نشده است. یکی از این تبلت‌ها، گلکسی تب اس ٧ پلاس لایت است. در جدیدترین خبر، این دستگاه مانند تب اس ٧ پلاس از شارژر ۴۴.۵ واتی پشتیبانی می‌کند. در این مطلب به برخی جزئیات جدید گلکسی Tab S7 Plus Lite سامسونگ نگاهی خواهیم داشت.

شارژر گلکسی Tab S7 Plus Lite سامسونگ

اسم عجیب و جالبی است: گلکسی تب اس ٧ پلاس لایت! این نام‌ گذاری‌های طولانی و عجیب را پیش‌تر در سابقه کاری سامسونگ می‌توان دید. مشخص نیست این دستگاه همان گلکسی تب اس ٧ لایت است که قبلاً لو رفته بود یا خیر. اما این تبلت یکی دیگر از تبلت‌های لو رفته سامسونگ است. رندرهای نهایی و نتیجه گیک بنچ تبلت مذکور پیش از این لو رفته بودند.

 

گلکسی تب اس ٧ لایت را ببینید!

 

در گزارشی از Sammobile، اکنون خبر جدیدی از گلکسی Tab S7 Plus Lite سامسونگ منتشر شده است. این خبر، در مورد شارژر و برخی از مشخصات این تبلت است. در ادامه به این اطلاعات تازه می‌پردازیم.

سال گذشته، به لطف معرفی محصولات مختلف و شیوع Covid-19، سامسونگ توانست به برند دوم در فروش تبلت‌ها تبدیل شود. انتظار می‌رود تبلت میان‌رده جدید این برند، طی ماه آینده رونمایی شود. پیش از این، اتحادیه افشاگران Voice در مورد تاریخ رونمایی از تبلت گلکسی Tab S7 Plus Lite سامسونگ اطلاع داده بودند. طبق این اطلاعات، تبلت جدید سامسونگ در خرداد یا تیر ماه رونمایی می‌شود.

 

نقشه راه سامسونگ محصولات آینده این شرکت در سال ۲۰۲۱ را نشان می دهد

 

جدیداً دو مدل تبلت از سامسونگ در لیست تأییدیه‌‌های 3C ظاهر شده است. مدل نامبر هر دو دستگاه جدید در این تأییدیه مشابه یکدیگر هستند. مدل نامبر دستگاه اول SM-T730 و دستگاه دوم SM-T735C می‌باشد. احتمالاً گلکسی تب اس ٧ پلاس لایت سامسونگ، در دو نسخه 4G و 5G عرضه می‌شود. دستگاه‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم، نسخه 4G این دستگاه هستند. مدل نامبر نسخه‌های 5G نیز SM-T736B یا SM-T736N خواهد بود. بنابراین ممکن است با وجود استفاده احتمالی از تراشه اسنپدراگون ٧۵٠جی در این دستگاه، در تمام نسخه‌ها شاهد وجود فناوری 5G نباشیم.

تأییدیه 3C برای دو مدل از گلکسی تب اس ٧ پلاس لایت

تأییدیه 3C برای دو مدل از گلکسی تب اس ٧ پلاس لایت

طبق این تأییدیه، تبلت گلکسی Tab S7 Plus Lite سامسونگ با شارژر ١۵ واتی درون جعبه ارائه می‌شود. اما این دستگاه همچنان از شارژری با حداکثر توان ۴۴.۵ وات پشتیبانی خواهد کرد. درست مانند تب اس ٧ پلاس که با چنین سیستمی معرفی و عرضه شده بود. بنابراین، نسخه لایت تب اس ٧ پلاس مانند همین دستگاه، از شارژری با توان تقریبی ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند. این موضوع، سورپرایز جالبی از سوی سامسونگ بود. ما تصور مي‌کرديم که این دستگاه از شارژی با حداکثر توان ٢۵ واتی پشتیبانی می‌کند. در صورتی که تأییدیه‌ 3C گلکسی Tab S7 Plus Lite ما را شگفت زده کرد. بنابراین، پشتیبانی تبلت میان‌ رده سامسونگ از شارژر ۴۴.۵ واتی سامسونگ، قطعی به نظر می‌رسد.

مشخصات فنی و رندرهای لو رفته جدید

رندر گلکسی تب اس ٧ پلاس لایت سامسونگ در رنگ رز گلد

رندر گلکسی تب اس ٧ پلاس لایت سامسونگ در رنگ رز گلد

چندی پیش، پس از آن که رندرهای گلکسی تب اس ٧ پلاس لایت در رنگ مشکی لو رفت، رندری از رنگ رز گلد این دستگاه نیز منتشر شد. این رندر، به همراه قلم S-Pen منتشر شده بود. همچنین قاب محافظ این دستگاه در تصویر بالا مشاهده می‌شود. در نتیجه، پیش بینی می‌شود که این قلم در جعبه گلکسی تب اس ٧ پلاس لایت قرار بگیرد. احتمالاً تبلت میان رده ماه آینده سامسونگ، از نمایشگری با قطر ١٢.۴ اینچی بهره مند شود. پنل این نمایشگر از نوع IPS LCD است. همچنین وضوح آن +QHD می‌باشد.

انتظار می‌رود که کیفیت این نمایشگر در حد گلکسی تب اس ٧ باشد. تراشه ٨ نانومتری اسنپدراگون ٧۵٠جی و ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم برای دستگاه آینده سامسونگ تأیید شده است. سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض در این دستگاه قرار خواهد گرفت. این نسخه از سیستم عامل اندروید، با رابط کاربری OneUI 3.1 همراه خواهد شد. بلوتوث نسخه‌ ۵.٠ و Wi-Fi 5 مکمل بخش ارتباطات این گوشی هستند. این تبلت، به احتمال زیاد جانشین تبلت گلکسی S6 Lite است.

 

تبلت گلکسی تب اس ۶ لایت با S Pen رسما معرفی شد

 

نظرتان در مورد گلکسی Tab S7 Lite Plus چیست؟ آیا مشخصات فنی این گوشی شما را راضی کرده است؟ فکر می‌کنید سامسونگ چه قیمتی روی این دستگاه قرار می‌دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S AH

این چه اسمیه
شده مثل دوران
Grand prime pro

صدرا مخملی

وقتی عنوان رو خوندم تا 2/3 دقیقه زده بود به سرم
🤕
گلکسی تب اس 7 پلاس لایت با شارژر 44.5 واتی

تورو خدا Ips نه🥺😭

Milad7

خوب نیست 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️