حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گلکسی Z Flip 3 سامسونگ زیر ١٠٠٠ دلار است

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی زد فلیپ ٣ یکی از محصولات مورد انتظار امسال سامسونگ است‌. انتظار می‌رود این گوشی منعطف، به زودی توسط سامسونگ معرفی شود. پیش از این در مورد شارژر ١۵ واتی گلکسی Z Flip 3 صحبت کرده بودیم. اکنون زمان آن است که از قیمت گلکسی Z Flip 3 سامسونگ نیز مطلع شویم. قیمتی که بسیار رقابتی و جذاب است.

قیمت گلکسی Z Flip 3 سامسونگ و بهبودهایی در پروسه ساخت آن

گلکسی Z Flip 3 از آن دسته دستگاه‌های پرطرفدار بازار است که هنوز رونمایی نشده است. طراحی ویژه این دستگاه و شایعاتی که در مورد آن وجود دارند، هر بار آن را جذاب‌تر از قبل جلوه می‌دهند. البته اگر پشتیبانی از شارژر ١۵ واتی را نادیده بگیریم! به هر حال، شایعات جدیدی در مورد این گوشی منعطف مورد انتظار منتشر شده است. شایعاتی که می‌توانند این موضوع را از ذهن‌ها دور کنند. پیش‌تر، رندرهایی از گلکسی زد فلیپ ٣ منتشر شده بودند. در ترنجی، درباره این رندرها برایتان گفته بودیم.

 

رندر نهایی گلکسی Z Flip 3 نیز منتشر شد

 

خب، بیایید از جذاب‌ترین شایعه جدید این گوشی، یعنی قیمت آن صحبت کنیم. در گزارشی از Realmicentral، سامسونگ دو گوشی منعطف جدید خود را عرضه می‌کند. گوشی اول، گلکسی Z Fold 3 است که قیمت و قابلیت‌های بیشتری دارد. همچنین عرضه و پروسه ساخت و طراحی این گوشی زمان بر و سخت‌تر است. در مقابل، گلکسی Z Flip 3 عرضه راحتی را در پیش خواهد داشت. قیمت این گوشی منعطف رقابتی‌تر است و احتمال بیشتری در موفقیت این محصول است. گرچه مقاومت دستگاه‌های منعطف، نسبت به دستگاه‌های معمولی کم‌تر است. اما سامسونگ قصد دارد با افزایش کیفیت ساخت و در عین حال، کاهش قیمت، رضایت مشتریان را کسب کند. سامسونگ می‌خواهد با استفاده از شیشه‌های مستحکم‌تر UTG و ایجاد حق اختراع‌های جدید، نقش مهمی در افزایش مقاومت دستگاه‌های منعطف داشته باشد.

 

فریم گلکسی زد فولد ۳ مستحکم تر و سبک تر از نسل قبل خود خواهد بود

 

به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد دستگاه‌های منعطف خود را در اوایل ماه جولای عرضه کند. این تاریخ، حوالی تیر ماه است. عرضه رسمی گلکسی Z Flip 3 در اوایل ماه آگست یا حوالی مرداد ماه خواهد بود. اما تاریخ عرضه عمده گلکسی Z Fold 3 مشخص نیست. اما گفته می‌شود که قیمت گلکسی Z Flip 3 سامسونگ زیر ١٠٠٠ دلار آمریکا است. به طور دقیق، قیمت گلکسی Z Flip 3 سامسونگ در آمریکا، احتمالاً معادل ٩٩٠ دلار می‌باشد. قیمتی شگفت انگیز که نسبت به نسل قبل حدود ۴٠٠ دلار کم‌تر است!

قیمت گلکسی Z Flip 3 سامسونگ

اگر به یاد داشته باشید، گلکسی Z Flip ابتدا با برچسب قیمتی ١,٣٨٠ دلار آمریکا عرضه شد. اما سامسونگ این نسل از گلکسی زد فلیپ را با قیمتی بسیار کم‌تر ارائه خواهد کرد. قیمتی که می‌تواند فروش سامسونگ در بازار گوشی‌های منعطف را بیشتر از قبل کند. قیمت گلکسی Z Fold 3 نیز حدود ١,۵٩٩ دلار خواهد بود.

 

قیمت گلکسی زد فلیپ مشخص شد

 

نظرتان در مورد قیمت گلکسی Z Flip 3 سامسونگ چیست؟ وجود پشتیبانی از قلم S-Pen تا چه حدی شما را به این دستگاه علاقه‌ مند کرده است؟ آیا گلکسی Z Flip 3 به بهترین گوشی منعطف زیر ١،٠٠٠ دلار تبدیل خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

چه عالی

ali_s

تاشو با این قیمت ارزش داره ایول سامسونگ

S AH

این درسته

ایول ستون با این قیمت❤💣

Milad7

والا منکه چشمم آب نمیخوره بتونه موفق باشه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️