حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انفجار باتری آیفون ۶ باعث صدمه جانی شد، مالک آیفون از اپل شکایت کرد

نوشته

2 سال قبل | 12 دیدگاه | اپل، مشکلات

همین ابتدا باید بگویم بگویم که تصویر بالا تزئینی (از اتفاقات قبلی انفجار باتری iPhone 6) است و از اتفاق مذکور فعلا داده بصری موجود نیست. گفته می شود که انفجار باتری آیفون ۶ باعث صدمه جانی شده و مالک آیفون از اپل شکایت کرده است. البته این انفجار مربوط به سال ۲۰۱۹ می شود.

انفجار باتری آیفون ۶

آیفون ۶ محصول سال ۲۰۱۴ است. این دستگاه و مدل پلاسش لقب پرفروش‌ترین موبایل هوشمند تمام دوران را با خود دارند، لقبی که حتی خود اپل هم فکر نمی کنم آن را بتواند دوباره به دست بیاورد. از عمر زیاد محصول بگیرید تا حجم بسیار بالای فروش آن و به این نتیجه می رسیم که برخی اتفاقات برای آن اصلا دور از ذهن نیست. هر چند که صدمات جانی اصلا شوخی بردار نیستند.

گفته می شود یک مالک آیفون ۶ به دلیل نقص در باتری موبایلش و در نتیجه انفجار گوشی در صورتش، آسیب دیده است. به دلیل این حادثه، کاربر ساکن تگزاس نیز علیه اپل شکایت کرده است.

این دادخواست ادعا می کند اپل با فروش محصولی که به گفته شرکت “عاری از نقص است” قانون تگزاس را نقض کرده است.

آیفون ۶

آیفون ۶

این دادخواست برای شکایت دست جمعی کاربران لازم است و از اپل خواسته شده تا پرداخت خسارت برای آیفون ۶ معیوب، باتری آن، جراحات وارده به مالک، هزینه های پزشکی، حق الزحمه وکلا و دادگاه را انجام دهد. طبق جزئیات شاکی آقای رابرت فرانکلین از هاپکینز کانتی، تگزاس است. او یک آیفون ۶ داشت که در آگوست ۲۰۱۹ منفجر شد. فرانکلین در حال گوش دادن به موسیقی بود و متوجه شد که پخش موسیقی با مشکل مواجه شده است. با بررسی بیشتر، دستگاه رو به روی صورت او منفجر شد.

گزیده ای از دادخواست اینجا آورده شده است:

“با استفاده از باتری معیوب، آیفون ۶ شاکی ایمن نبود و با انفجار تخریب شد. شاکی متحمل خسارات اقتصادی شد که مربوط به از دست دادن و تعویض آیفون ۶ و درمان پزشکی بعدی جراحات وی بود. اعضای این شکایت دست جمعی دارای همان باتری معیوب آیفون ۶ هستند و (احتمالا) خسارات اقتصادی قابل ملاحظه ای مشابه با از بین رفتن و تعویض آیفون ۶ و درمان های پزشکی احتمالی متحمل می شوند.”

گفته می شود که اپل قانون تگزاس را نقض کرده است زیرا شرایط گارانتی این شرکت اعلام کرده است که آیفون ۶ عاری از نقص است. همانطور که دیدیم در این مورد، اینطور نبود. با این حال، لازم به ذکر است که اپل فروش آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس را در سال ۲۰۱۶ متوقف کرد. این یعنی مدت ها قبل از اینکه فرانکلین این مدل را در سال ۲۰۱۸ خریداری کند. بنابراین می تواند به این معنی باشد که این مدل کاملاً جدید نیست.

یک دستگاه آیفون ۶ در دست صاحبش آتش گرفت

این مورد در دادخواست ذکر نشده است که فرانکلین از لوازم جانبی مجاز برای شارژ باتری آیفون ۶ استفاده کرده است یا نه. به طور طبیعی، این سوالات احتمالاً در دادگاه متمرکز خواهد شد و بدون اطلاع از وضعیت آیفون، بعید است که این دادخواست به وضعیت شکایت دست جمعی برسد.

به عنوان یک قاعده کلی، ما به خوانندگان خود توصیه می کنیم که تلفن های هوشمند و تبلت های خود را با لوازم جانبی مجاز، شارژ کنند. همچنین از محصولات ارزان قیمت و با کیفیت پایین دوری کنند، زیرا تلاش بیش از حد برای صرفه جویی در هزینه ها بیشتر به ضرر شما آسیب می رسانند. می توانید جزئیات بیشتر درباره شکایت بابت انفجار باتری آیفون ۶ در تگزاس امریکا را اینجا بخوانید.

نظر شما درباره این اتفاق چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

بنجل چینی بی کیفیت ، هیچ ارزونی بی دلیل نیست 😉

صدرا مخملی

خوبه ترنج لاگژری هستی و نمیدونی آیفون مال آمریکا هستش

iTroll 2nd Gen

طعنه زد 😐
شما که صدرا مخملی هستی چرا اینو نفهمیدی

صدرا مخملی نه.
صدرا ولوت😂😂😂😂😂
خودت گفتی ها….😁

Mahdi

واقعا؟ 😱😱😱😱 من نمیدونستم 🙂🙂🙂

صدرا مخملی

پس از الان بدون

خب کاربرانی که تو پستای سامسونگ علیه شیا مینویسن بیان علیه اپل هم بنویسن کجایید؟؟؟؟؟؟؟

iTroll 2nd Gen

بابا خودتو جر نده ترول همیشه هست

شیا هم رابط کاربریش در گوشی من بجز چند تا باگ که اصلا اذیت کننده نیستن ، باگی نداره و لگ زیاد و حس نامناسب با وجود ظاهر زیبا ، از مشخصه رابط کاربری هست که عادت کردم من دیگه ، اما امیدوارم بهتر شه
درباره وان یو آی رابط کاربری با حس خوب ، لگ کم و باگ کم اما ظاهر نسبتا زشت ، ( و اینکه منظورم نحوه گوشه های گرد و نحوه مشخص کردن با خط که من با انداختن سایه بیشتر میپسندم ، ) رابط کاربری خوبی هست
من خودم خیلی حساس هستم و چنین نظری دارم

به نظر من یه چیز طبیعیه.
۵ سال از عمرش گذشته میخوای برات سالم کار کنه…!؟
گوشی دیگه ای هم بود هم یا بردش میسوخت یا باتریش یا یه قطعه از سخت افزارش. طبیعیه.

V800B

کار خودشونه 😂
خوب هرچقدر از عمر گوشی گذشته چون صدمات بدی وارد کرده باید اپل ی تیم بفرسته برا تحقیق

Auroro

اینهمه ایفون

خبرشم خنده دارع

Milad7

حاحی ایفون 6 دیگه عمر مفیدش کاملا تمام شده چه توقعی داری 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)