حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی S22 Ultra سامسونگ احتمالا با زوم پریسکوپ پیوسته معرفی می شود

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | دوربین، سامسونگ، شایعات

به نظر می رسد با گذشت حدود ۴ ماه از معرفی سری گلکسی S21، از هم اکنون شاهد انتشار شایعات مختلف درباره کهکشانی های بعدی سامسونگ یعنی گلکسی S22 باشیم. امروز منبع معتبری اشاره می کند که به احتمال زیاد، سامسونگ از دوربینی با زوم پریسکوپ پیوسته در گوشی گلکسی S22 Ultra خود، استفاده خواهد کرد.

زوم پریسکوپ پیوسته در گلکسی S22 Ultra

به نقل از وب سایت SamMobile، افشاکننده معروف Ice Universe، در حساب Weibo خود، اطلاعات جالبی در مورد گلکسی S22 Ultra سامسونگ که قرار است اوایل سال ۲۰۲۲ معرفی شود، ارائه کرده است. شایعه شده است که این گوشی با استفاده از فناوری بزرگنمایی پیوسته، زوم پریسکوپ را بهبود می بخشد. بزرگنمایی پریسکوپ کنونی در گلکسی S21 Ultra، از یک لنز ثابت استفاده می کند که در هنگام بزرگنمایی به میزانی غیر از فاصله کانونی ثابت آن، کیفیت تصویر ضعیفی را به همراه دارد.

با استفاده از فاصله کانونی ثابت، گوشی شما باید از یک تصویر بریده شده از دوربین اصلی با یک سطح بزرگنمایی ​​2 یا 3 برابری استفاده کند. اما به لطف فناوری جدید ارائه شده توسط سامسونگ الکترومکانیک و سامسونگ LSI، بزرگنمایی پیوسته دوربین پریسکوپی جدید در گلکسی S22 Ultra برای ارائه تصاویر واضح و جزئیات بیشتر در تمام سطوح بزرگنمایی، از 3 تا 10 برابر استفاده می شود. هم اکنون گوشی سونی Xperia 1 III دارای یک سیستم بزرگنمایی پریسکوپ مشابه اما فقط با دو سطح بزرگنمایی 3 و 4.4 برابر می باشد.

زوم پریسکوپ گلکسی S۲۲ Ultra

زوم پریسکوپ گلکسی S۲۲ Ultra

مشخصات برتر گلکسی S22 Ultra

انتظار می رود که گوشی گلکسی S22 Ultra سامسونگ، علاوه بر تکنولوژي جدید بزرگنمایی دوربین، تغییرات عمده دیگری را نیز به همراه داشته باشد. طبق اطلاعات آیس یونیورس، سامسونگ از یک دوربین سلفی زیر نمایشگر در این دستگاه استفاده خواهد کرد که به این معنیست که دوران بکارگیری سوراخ صفحه نمایش در گوشی های پرچمدار این شرکت به اتمام خواهد رسید. همچنین چندین گزارش دیگر ادعا می کنند که پردازنده این گوشی از نوع اگزینوس 9925 طراحی شده توسط خود سامسونگ خواهد بود که همراه با پردازنده گرافیکی AMD عرضه می شود. همچنین حدود یک ماه پیش برای شما گفتیم که سامسونگ ممکن است دوربین این گوشی را، با همکاری Olympus توسعه دهد.

سامسونگ در حال کار بر روی لرزشگیر سنسور شیفت برای دوربین گوشی های خود است

نظر شما راجع به تکنولوژي زوم پریسکوپ پیوسته در گلکسی S22 Ultra سامسونگ و دیگر مشخصات این گوشی چیست؟ با اینکه زمان زیادی تا معرفی این دستگاه باقی مانده، اما باید منتظر ماند و دید که این شرکت چه ویژگی هایی دیگری را به پرچمدار گوشی های خود در سال ۲۰۲۲ اضافه می کند.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

دیشب واقعا واسه. رئال مادریدی ها ناراحت شدم 🙁🙁🙁

Mahdi

۵ تا گل دیگه باید می خورد ، ناچو باید اخراج میشد و پنالتی لحظه آخری هم گرفته نشد ، با خوش شانسی اینجوری باخت وگرنه اگه چلسی سوارز یا مسی رو داشت چندتا چیپ قشنگ رو زده بودن

S AH

حوصله داریا

ایول سامسونگ.
ولی مطمئنم باز به دگزامتازون برسه نمره پایینی میده.

Milad7

خخ تازه گوشی خریدیم تو دلمون را خالی نکن 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی