حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل واچ نسل ٧ قابلیت تشخیص فشار خون و سطح قند و الکل خون را خواهد داشت

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند، گجت‌های پوشیدنی

اپل واچ‌ها در هر نسل، قابلیت‌های جدید و منحصر به فردی را به ارمغان می‌آورند. این نوآوری‌ها، در نسل جدید اپل واچ، با قابلیت‌های بیومتریک جدیدی نیز همراه خواهند شد. به دنبال همین مسئله، احتمالاً اپل واچ نسل ٧ با قابلیت تشخیص فشار خون، قند خون و سطح الکل خون، معرفی خواهد شد.

اپل واچ نسل ٧ قابلیت‌های بیومتریک جدیدی را فراهم می‌کند!

اپل واچ‌ها، طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارند. ساعت هوشمند اپل واچ، همواره ابزار مهم و کارایی برای مشتریان این محصول، مسحوب می‌شود. این محبوبیت، به طوری است که تعداد اپل واچ‌های فعال در جهان، به حدود ١٠٠ میلیون نسخه می‌رسد!

 

تعداد اپل واچ فعال در جهان به ۱۰۰ میلیون دستگاه رسید، ۱۰ درصد دارندگان آیفون!

 

در گزارشی از Mysmartprice، اپل واچ نسل ۶، با قابلیت نمایش سطح اکسیژن خون معرفی شد. به نقل از یک مرکز پزشکی-فناوری در انگلستان، اپل می‌تواند از سنسورهای جدید خود در اپل واچ نسل ٧ بهره بگیرد. این سنسورها قابلیت تشخیص فشار خون، قند خون و سطح الکل خون را دارند. این محصول، احتمالاً در سال ٢٠٢٢ معرفی خواهد شد. بنابراین، طی سال آینده ممکن است شاهد رونمایی اپل واچ جدید با تغییرات انقلابی باشیم.

 

اپل واچ ۶ / Apple Watch 6 رسما معرفی شد

 

این گزارش، توسط منابعی مانند فوربز و تلگراف نیز به اشتراک گذاشته شده است. یک مرکز فناوری بهداشتی در بریتانیا، ادعا کرده است که اپل بزرگ‌ترین مشتری آنان است. به همین منوال، اپل قصد دارد به زودی از برخی محصولات این مرکز استفاده کند. این محصولات، قابلیت استفاده در اپل واچ نسل جدید را دارند. پرونده‌های مالی این مرکز فناوری بهداشتی نیز حاکی از این است که اپل بزرگ‌ترین مشتری آن‌ها در دو سال اخیر می‌باشد.

مدیرعامل مرکز مذکور، مشخص نکرد که اپل قصد استفاده از چه حسگری را در اپل واچ نسل ٧ دارد. اما در این گزارش، ظاهراً پتنت‌های اخیر اپل با استفاده از حسگر تشخیص قند خون مطابقت دارد.

بیشتر گزارش‌ها، وجود قابلیت تشخیص فشار خون، قند خون و سطح الکل خون را برای نسل بعدی اپل واچ‌ها تأیید می‌کنند. در نهایت، احتمال استفاده از این قابلیت‌ها، بسیار زیاد است. این قابلیت‌ها می‌توانند در موارد زیادی به کار بیایند. به طور مثال، اگر به مدت زیادی فشار خون شما بالا باشد، به شما هشداری مختص به این موضوع داده خواهد شد. یا حتی اگر سطح الکل خون شما باشد، این موضوع به یکی از اطرافیان شما اطلاع داده خواهد شد.

اپل واچ سری ٧

مشخص نیست که در قیمت نهایی اپل واچ‌ها، افزایش چشمگیری ایجاد می‌شود یا خیر. اما بدون در نظر گرفتن قیمت، واضح است که با عرضه چنین قابلیت‌هایی در اپل واچ، محبوبیت این محصول بیش از پیش می‌شود. همچنین احتمال عرضه نشدن این قابلیت‌ها در تمام مناطق وجود دارد.

نظرتان در مورد اپل واچ نسل ٧ چیست؟ آیا قابلیت‌های مذکور برای شما جذابیتی دارند؟ فکر می‌کنید قیمت این نسل از اپل واچ چه قدر خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

عالیه 👌

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️