حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون SE Plus در یک فروشگاه لو رفت

نوشته

2 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل، رندر، شایعات

اپل با فروش میان‌رده‌های سری SE خود، محبوبیت بیشتری را در میان کاربران خود کسب کرد. گوشی‌های این سری معمولاً به عنوان نسخه جدید گوشی‌های قدیمی‌تر با یک تغییر کلیدی و عموماً در سخت‌افزار، معرفی می‌شوند. آیفون SE Plus در یک فروشگاه اروپایی لو رفته است. در این مطلب، قصد داریم به برخی از مشخصات فنی این گوشی لو رفته و رندر آن بپردازیم.

آیفون SE پلاس در یک فروشگاه آنلاین

چند روز پیش از کانسپت آیفون SE 2022 برایتان گفتیم. این کانسپت، طراحی متحول شده این سری را نشان می‌دهد. فکر می‌کنم که اگر این کانسپت حقیقت داشت باشد، محوریت سری SE از بین خواهد رفت. همان‌طور که گفتم، این محوریت به شکلی است که گوشی‌های محبوب اما قدیمی با سخت‌افزاری به روز، دوباره با نامی جدید در این سری عرضه می‌شوند.

 

طرح مفهومی آیفون SE 2022 را ببینید!

 

به تازگی، یک فروشگاه آنلاین، آیفون SE پلاس را روی پلتفرم خود قرار داده است. این فروشگاه آنلاین، آیفون SE پلاس را در سه رنگ لیست کرده است. هنوز قیمت یا زمان عرضه در این فروشگاه مشخص نشده است. وجود این گوشی قطعی نیست و در حد شایعات است.

رنگ‌بندی آیفون SE پلاس

رنگ‌بندی آیفون SE Plus

در رندرهای منتشر شده از آیفون SE پلاس، آن را می‌تواند در سه رنگ مشاهده کرد. طراحی این گوشی، کاملاً مشابه با آیفون XR است. گویا اپل قصد داشته تا آیفون XR را زنده کند.

 

آیفون تن آر (iPhone Xr) رسما معرفی شد: چیپست اپل A12 بایونیک و رنگ های متنوع

 

اما نگاهی به مشخصات فنی احتمالی این گوشی داشته باشیم تا ببینیم چه اتفاقی در جریان است.

مشخصات فنی آیفون SE ‌Plus

مشخصات فنی آیفون SE پلاس

خب، در اینجا، شاهد چیز جدیدی به جز تغییر تراشه نیستیم. احتمالاً تمام مشخصات آیفون XR و آیفون SE Plus (در صورت رونمایی رسمی) به جز تراشه، یکسان خواهد بود.

در این گوشی رونمایی نشده، تراشه اپل A13 یا A14 به کار خواهد رفت. دیگر مشخصات این دو گوشی، مساوی به نظر می‌رسد. البته که وجود رنگ‌بندی‌های احتمالاً متفاوتی را نیز شاهد خواهیم بود.

نکته عجیبی که در افشاهای لو رفته وجود دارد، این است که حسگر تشخیص اثرانگشت TouchID در دکمه هوم این گوشی قرار دارد. در صورتی که هیچ دکمه هومی در این گوشی دیده نمی‌شود. حتی به دلیل نوع پنل این گوشی، نمی‌توانیم بگوییم که اپل آن را می‌خواهد در زیر نمایشگر تعبیه کند. در نتیجه، این موضوع کمی ابهام و شبهه در مورد وجود حقیقی SE Plus ایجاد می‌کند.

احتمالاً قیمت SE پلاس از حدود ۴٩٩ دلار آمریکا یا ۵٨٩ یورو آغاز می‌شود. تا اینجای کار، نسخه پایه SE Plus از ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار بوده است.

نظرتان در مورد آیفون SE Plus چیست؟ آیا فکر می‌کنید که این شایعه حقیقت داشته باشد؟ اگر این گوشی با چنین مشخصاتی رونمایی بشود، ارزش خرید خوبی دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

اگه اینجوری باشه نسبت به se خیلی بهتره

M H

دیگه چی میخاین😐اگه زیر 400 دلار باشه که قطعا جزو بهترین انتخاب هاس😐

صدرا مخملی

همونطور که گفته شد قیمت قطعی نیست و این رو هم به یاد داشته باشید که همین چند وقت پیش مطلبی تو ترنج منتشر شد که تفاوت قیمتی آیفون های 12 و 12 مینی رو تو کشوره های مختلف نشون میداد

صدرا مخملی

این مشخصات بسیار جالب بود و عملا با یه گوشی کاملا خفن روبه روییم البته امیدوارم قیمتش هم خفن باشه

Mr.A

اگه اینشکلی باشه که نایس
اگه قیمت خوبی داشته باشه میترکونه

آهان الان شد یه رندر وافعی درست حسابی از SE
ولی به سوال حداقل ناچو کوچولوتر میکرد چون اگه مثلا فرض کنیم که بخواد فیس آیدی بذاره قیمتش بیش ار حد بالا میره.

Milad7

تفاوت هاش با ایفون ۱۲ و ۱۱ چیه 🤔

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️