حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی M32 سامسونگ با Helio G80 در گیک‌بنچ رؤیت شد

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | بنچمارک، سامسونگ

سامسونگ با عرضه گسترده سری Galaxy M، می‌خواهد سهم فروش خود را در بازار هند افزایش دهد. تلاش جدید این کمپانی، گلکسی M32 نام دارد. به تازگی گلکسی M32 سامسونگ در گیک‌بنچ دیده شده است.

گلکسی M32 سامسونگ

سال گذشته، سامسونگ نسل جدید سری Galaxy M3X، یعنی گلکسی M31 را رونمایی کرد. این گوشی با دوربین اصلی چهارگانه‌ ۶۴ مگاپیکسلی و سیستم‌عامل اندروید ١٠ پیش فرض رونمایی شده بود.

 

سامسونگ گلکسی ام ۳۱ با دوربین چهارگانه و اندروید ۱۰ مجهز به اگزینوس ۹۶۱۱ و قیمت ۲۲۲ دلار رسما معرفی شد

 

به نقل از Mysmartprice، گلکسی M32 سامسونگ در گیک‌بنچ دیده شده است. در این تست، امتیازات کسب شده توسط این دستگاه به همراه برخی از اطلاعات تکمیلی‌اش وجود دارند. پیش از این، در مورد گلکسی M32 و تأییدیه آن در ترنجی گفته بودیم. این گوشی در آینده‌ای نزدیک رونمایی خواهد شد.

 

گلکسی F52 و گلکسی M32 سامسونگ تأیید شدند

 

گیک‌بنچ گلکسی M32 سامسونگ

گلکسی M32 جدیداً در نسخه ۵.۴.٠ پلتفرم گیک‌بنچ تست شده است. مدل نامبر این گوشی، SM-M325FV می‌باشد.

گیک‌بنچ گلکسی M32 سامسونگ

گیک‌بنچ گلکسی M32

نام مادربرد این گوشی “Titan Marmot” است. این مادربرد متعلق به تراشه Helio G80 است. تراشه‌ پایین‌رده گیمینگ با لیتوگرافی ١٢ نانومتری که توسط مدیاتک طراحی شده است.

 

چیپست گیمینگ مدیاتک هلیو جی ۸۰ برای گوشی های ارزان رسما معرفی شد

 

در نسخه تست شده Galaxy M32، شاهد وجود ۶ گیگابایت حافظه رم هستیم. همچنین این نسخه از سیستم‌عامل اندروید ١١ به صورت پیش فرض استفاده می‌کند. بنابراین رابط‌کاربری OneUI 3 در این گوشی به کار خواهد رفت.

در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، به ترتیب امتیازات ٣۶١ و ١٢۵۴ توسط این گوشی کسب شده‌اند. این امتیازات نسبت به نسل قبل، کم‌تر هستند.

احتمالاً باتری این گوشی ظرفیت ۶,٠٠٠ میلی‌آمپرساعتی داشته باشد. همچنین شارژر آن، توان ١۵ واتی خواهد داشت. هنوز مشخص نیست که نسخه 5G برای این گوشی وجود داشته باشد یا خیر. اما تا به حال، تنها وجود نسخه 4G این گوشی تأیید شده است.

نظرتان در مورد گلکسی M32 چیست؟ کدام یک از محصولات آینده سامسونگ برای شما جذابیت بیشتری دارد؟ آیا گلکسی M32 به صورت جهانی عرضه خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
xiaomi mi mix4

همون redmi 9 پارسال هست اما چون سامسونگ الان به فکرش افتاده و الان زده پس ارزش خریدن بسیار بالاست پس این گوشی از redmi not 10 بسیار عالی تر هست چرا ؟ بله آفرین چون سامسونگ هست .

M.Y

دقیقا a32 هست
نمی دونم چرا سامی زده تو کار ریبرنداون از m42
حالا اینم m32
البته که g80 برای ردمی 9 هست 😑😐😑

S AH

همون A32 4g …..

این یعنی پسفرت تو سری m سام داداش

Milad7

خوب نیست…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️