حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش میم “Disaster Girl” به صورت NFT و قیمت ۱۲ میلیارد تومان

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | رمزارز

این میم شیطانی را به یاد دارید؟! دخترک کوچکی که با لبخندی مرموز در مقابل خانه همسایه شان که آتش گرفته، ایستاده است. این به میم Disaster Girl معروف است. آن دخترک حالا ۲۱ سال دارد و میم خود را به صورت NFT فروخت. این میم به ارزش معادل نیم میلیون دلار (معادل ۱۲ میلیارد تومان) به فروش رسیده و درآمد بزرگی را برای او رقم زده است. فروش میم “Disaster Girl” به صورت NFT هر چند اولین در نوع خود نیست اما یکی از بالاترین قیمت ها را دارد.

فروش میم “Disaster Girl” به صورت NFT

خانم Zoë Roth

خانم Zoë Roth

یک میم اینترنتی دیگر با مبلغ زیادی به صورت آنلاین فروخته شد. خانم Zoë Roth ، معروف به “دختر فاجعه” است. این معروفیت برای تصویر محبوبی است که پدرش در سال ۲۰۰۵ از لبخند زدن او به دوربین در حالی که خانه ای در پس زمینه می سوخت، گرفت. او این میم را به صورت NFT و با قیمت ۱۸۰ اتریوم فروخت. قیمت این مقدار اتریوم تقریباً معادل 500000 دلار یا ۱۲ میلیارد تومان است.

راث به نیویورک تایمز می گوید که از این پول برای پرداخت وام های دانشجویی خود و کمک مالی به امور خیریه استفاده خواهد کرد. همانطور که در مورد بسیاری از فروش های NFT اتفاق می افتد، او همچنین حق نشر تصویر را حفظ می کند و ۱۰ درصد از هر فروش NFT آتی را هم برای خود محفوظ می دارد.

او به هیچ وجه اولین ستاره میم نیست که از رونق آثار هنری مبتنی بر رمزارزها برای دستیابی به ثروتی اندک بهره می برد. کریس تورس – خالق گربه Nyan را به قیمت نزدیک به 600،000 دلار فروخت. تصویر میمون اصلی Craven به قیمت 36000 دلار فروخته شد، در حالی که Laina Morris (“دوست دختر بیش از حد وابسته“) اوایل ماه آوریل میم خود را به قیمت 411000 دلار فروخت.

فروش کاور آلبوم جنگل آسفالت هیچکس به صورت NFT و به قیمت ۱۰ میلیارد تومان!

جالب توجه است که میم NFT Roth توسط 3F Music که یک استودیوی موسیقی مستقر در دبی است، خریداری شد. استودیویی که همچنین چندین NFT دیگر، از جمله دوست دختر بیش از حد وابسته را با قیمت 411000 دلار و NFT ستون متا نیویورک تایمز را با قیمت 560،000 دلار خریداری شده است.

در بیانیه ای که در ماه مارس به نیویورک تایمز ارائه شد، 3F Music خرید خود را با این توضیح ارایه داد:

“تیم مدیریتی ما همیشه با برخی از مشاوران هنری بسیار با دانش و با تجربه همکاری می كنند كه معتقدند ما باید با حرکات فن آوری رشد كنیم كه نه تنها به پیشرفت تجارت ما بلکه برای حمایت از هنرمندان و بازار هنر است.”

نظر شما درباره خرید و فروش های عجیب تحت بستر NFT چیست؟

توکن NFT چیست؟ هرآنچه باید درباره توکن های غیرقابل تعویض بدانید

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

🔰تحلیل تکنیکال فایل کوین ؛ (FIL)
شنبه ۱۱ اردیبهشت

💠قیمت فایل کوین در ابتدا به آرامی حرکت می کرد تا اینکه یک جهش ناگهانی در جهت صعود را طی کرد.
 
🔹شروع روند صعودی جدید برای قیمت فایل کوین

🔸حرکت صعودی فایل کوین بر فشار فروش غلبه کرده و منجر به رشد ۲۳٪ آن شد. این حرکت منجر به شکست مقاومت سطح اصلاحی ۶۱.۸٪ فیبوناچی در ۱۵۹.۰۲ دلار شد و  فایل کوین را در سناریو سودبخشی قرار داد.

🔹اگر خریداران به سطوح فعلی مقاومت خوبی نشان بدهند ، قیمت فایل کوین با ۱۷٪ صعود می تواند سطح اصلاحی ۷۸.۶٪ فیبوناچی در ۱۹۳.۹۸ $ را امتحان کند.

🔸سرمایه گذاران باید به سطح قیمتی ۱۸۸.۴۳ دلار توجه کنند، جایی که امکان توقف ویا کاهش سرعت روند صعودی وجود دارد.

🔹اگر هولدرهای فایل کوین در این سطح قیمتی سود خود را ثبت نکنند و به جای آن به پوزیشن معاملاتی خود از این رمزارز اضافه کنند ، قیمت می تواند با صعود مجددی به ۲۱۸.۰۳ دلار برسد.

🔸در صورتی که قیمت این رمزارز سطح ۶۱.۸٪ فیبوناچی را مجددا امتحان کند ، سناریو روند صعودی را زیر سوال خواهد برد. در این شرایط ، فعالان بازار باید احتیاط کافی را نسبت به عقب نشینی قیمت داشته باشند.

🔹همچنین ، یک کندل قاطع ۶ ساعته زیر سطح قیمتی ۱۴۵.۴۸ دلار می تواند سناریوی صعودی را به پایان برساند و قیمت فایل کوین با ۴٪ کاهش به سمت سطح حمایت ۱۳۹.۸۹ دلاری رانده شود.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)