حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی رسما از ساعت هوشمند Realme Watch 2 رونمایی کرد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ریلمی، ساعت هوشمند

شرکت چینی ریلمی امروز از نسل دوم ساعت هوشمند خود به طور رسمی رونمایی کرد. ساعت هوشمند Realme Watch 2 که به تازگی و در مالزی معرفی شده، از لحاظ ظاهری تا حدودی به اپل واچ شباهت اما قیمت آن بسیار مناسب تر از سایر ساعت های هوشمند موجود در بازار می باشد.

ساعت هوشمند Realme Watch 2

به نقل از gizmochina، ساعت هوشمند Realme Watch 2 جانشین اولین ساعت این برند است که سال گذشته به بازار عرضه شد و Realme Watch نام گرفت. کمپانی ریملی، پیش از این سری Watch S را با دو مدل به بازار عرضه کرده بود اما این ساعت، اولین نمونه ای است که از طراحی مربعی در ساعت های هوشمند ریملی استفاده می کند.

ساعت هوشمند Realme Watch 2

ساعت هوشمند Realme Watch 2

از لحاظ مشخصات، Realme Watch 2 دارای صفحه نمایش 1.4 اینچی لمسی IPS LCD با رزولوشن 320×320 پیکسل است. این نمایشگر همچنین تا 600 نیت روشنایی دارد. همچنین با دارا بودن بیش از صد ها واچ فیس، کاربران می توانند مورد هم سلیقه خود را از میان آن ها انتخاب کنند و این شامل واچ فیس های زنده هم می شود. این ساعت دارای یک دکمه در سمت راست خود برای تعیین عملکرد های مختلف است. وزن کل این ساعت هوشمند نیز، ۳۸ گرم بوده و همچنین دارای گواهینامه مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68 است.

حالات ورزشی، باتری، قیمت و دسترسی

در مورد نرم افزار، این ساعت از بیش از 90 حالت ورزشی پشتیبانی می کند که در مقایسه با 14 مورد موجود در مدل قبلی، یک پیشرفت ساسی محسوب می شود. برخی از حالت های ورزشی موجود در آن شامل پیاده روی در فضای باز، بسکتبال، یوگا، پیاده روی در داخل خانه، دویدن در فضای باز، دویدن در محیط داخلی، دوچرخه سواری پویا، پیاده روی، کریکت، قایقرانی، تمرینات قدرتی است. سایر ویژگی های موجود در آن شامل ردیابی خواب و استرس، ضربان قلب و مانیتورینگ میزان اکسیژن خود (SpO2) است. این ساعت همچنین از کنترل هوشمند AoT پشتیبانی می کند که به کاربر اجازه می دهد تا از طریق ساعت هوشمند، چندین دستگاه و لوازم هوشمند را کنترل کنند.

باتری این ساعت همچنین در مقایسه نسل اول Realme Watch که 160 میلی آمپر ساعت بود به 315 میلی آمپر ساعت افزایش یافته است. بنابراین، بسته به سبک استفاده، می توانید از یک بار شارژ حداکثر تا 12 روز استفاده کنید. این ساعت از قابلیت اتصال بلوتوث 5.0 نیز پشتیبانی می کند.

از نظر قیمت، Realme Watch 2 دارای قیمت مناسب 55 دلار است. هنوز خبری از زمان عرضه رسمی و در دسترس بودن آن نیست.

ریلمی واچ پرفروش ترین ساعت هوشمند هند شد

نظر شما راجع به ساعت هوشمند Realme Watch 2، مشخصات و قیمت آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خیلی خوش قیمت و عالی 🥰

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی