حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی واچ پرفروش ترین ساعت هوشمند هند شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریلمی، ساعت هوشمند، گجت‌های پوشیدنی

ریلمی برندی است نوظهور و رقابت بسیار شدیدی را در هر زمینه که ورود می کند، دارد تا بتواند به بهترین عملکرد آن دسته تبدیل شود. این بار آن ها یک اولین دیگر در بازاری بسیار مهم را کسب کرده اند. ریلمی واچ پرفروش ترین ساعت هوشمند هند شده است. این یعنی حتی از شیاسومی هم بیشتر فروخته اند که خروجی بسیار قابل توجهی است.

ریلمی واچ

پنج ماه پیش بود که ساعت هوشمند ریلمی با نام Realme Watch رسما معرفی شد. این ساعت با قیمت بسیار مناسب ۵۲ دلاری خود البته که یک انتخاب وسوسه کننده است. با ارایه محصولات قابل توجه این برند، شاهد عملکرد خوبش در بازار هند هستیم.

زیربرند Oppo یعنی Realme به عنوان برند شماره ۱ در دسته پوشیدنی ها در گزارش ماهانه دستگاه پوشیدنی IDC هند از سپتامبر 2020 ظاهر شده است. این برند 22.1٪ سهم در بازار پوشیدنی های هند به دست آورده است.

علاوه بر این، IDC همچنین نشان داد که Realme Watch در دو چارک  اخیر بیشترین فروش را در هند داشته است، به ترتیب در چارک دوم سال ۲۰۲۰ و چارک سوم سال ۲۰۲۰ به ترتیب 21.3٪ و 24.1٪ سهم بازار داشته است.

می دانیم که Realme Watch اواسط بهار ۹۹ رونمایی شد و اولین ساعت هوشمند این شرکت است. این ساعت از نمایشگر رنگی 1.4 اینچ بهره می برد و همراه با ردیابی ضربان قلب و همچنین سنسور SpO2 برای اندازه گیری سطح اکسیژن خون است.

ریلمی واچ دارای درجه IP68 است و با باتری 160 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود که به گفته Realme می تواند با یک بار شارژ هفت روز استقامت داشته باشد.

ساعت هوشمند ریلمی (Realme Watch) با قیمت ۵۲ دلار رسما معرفی شد

در یادداشت مطبوعاتی ارسال شده به رسانه ها ، Madhav Sheth – معاون اصلی Realme و مدیر عامل Realme هند و اروپا – تأیید کرد که این برند به زودی Watch S و Watch S Pro را معرفی می کند. Watch S اوایل این ماه در پاکستان معرفی شد، بنابراین ما معتقدیم که Sheth اشاره به معرفی ساعت های جدید در هند یا اروپا دارد.

ساعت هوشمند Watch S از صفحه نمایش لمسی دایره ای 1.3 اینچی بهره می برد و دارای پایش ضربان قلب و میزان اکسیژن خون است. کیس آن از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است، در حالی که بندها از سیلیکون ساخته شده اند و دارای چهار رنگ آبی – نارنجی ، سبز و سیاه هستند. .

ساعت Watch S از 16 حالت ورزشی پشتیبانی می کند و دارای ردیابی خواب ، برنامه و اعلان های تماس و همچنین کنترل موسیقی و دوربین است. این ساعت هوشمند تا 1.5 متر در برابر آب مقاوم است و دارای یک باتری 390 میلی آمپری است که ادعا می شود ۱۵ روز عمر باتری دارد.

نظر شما درباره عملکرد ریلمی در بخش گجت های پوشیدنی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ایول ریلمی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)