حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت ایسوس Adolpad 10 Pro رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ایسوس، تبلت

ایسوس یکی از برندهای مطرح در تولید تبلت است. آخرین تبلت این کمپانی، تبلت ایسوس Adolpad 10 Pro است که در چین رونمایی شده است. در ادامه به بررسی مشخصات فنی و قیمت این محصول خواهیم پرداخت.

مشخصات فنی تبلت ایسوس Adolpad 10 Pro

ایسوس قصد دارد در روز ٢٢ اردیبهشت از سری Zenfone 8 خود رونمایی کند. در این فاصله، ایسوس محصولاتی را عرضه خواهد کرد تا مشتریانش را مشتاق نگه دارد. یکی از این محصولات، تبلت ایسوس Adolpad 10 Pro است. این محصول در چین رونمایی شده است.

 

تاریخ رونمایی سری Zenfone 8 ایسوس مشخص شد: ٢٢ اردیبهشت ١۴٠٠

 

به گزارش Gizmochina، تبلت ایسوس Adolpad 10 Pro رسماً در چین معرفی شده است. مشخصات فنی این دستگاه را در ادامه می‌خوانیم.

نمایشگر این تبلت قطر ١٠.١ اینچی دارد و پنل آن از نوع IPS LCD است. وضوح این پنل، ١٢٠٠×١٩٢٠ است. نسبت تصویر این نمایشگر ١۶:١٠ می‌باشد.

تبلت جدید ایسوس

تراشه این گوشی، MediaTek 8183 است. رونمایی از این تراشه‌ مربوط به ٢ سال قبل می‌شود. مدیاتک ٨١٨٣ لیتوگرافی ١٢ نانومتری دارد. پردازنده مرکزی نیز از هشت هسته و دو کلاستر برخوردار است. کلاستر اول ۴ هسته Cortex-A53 و کلاستر دوم ۴ هسته با هسته Cortex-A73 دارد. پردازنده گرافیکی نیز Mali-G72 MP3 است. نسخه سیستم‌عامل اندروید این دستگاه مشخص نیست.

۴ گیگابایت حافظه رم و ١٢٨ گیگابایت حافظه‌ داخلی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. ضخامت این دستگاه ٨.۴ میلی‌متر و وزن آن حدود ۵۴٠ گرم است.

در بخش مجموعه دوربین، مانند خیلی دیگر از تبلت‌ها، شاهد اتفاق خاصی نیستیم. سنسور تکی ٨ مگاپیکسلی در قاب پشتی وظیفه دوربین اصلی را ایفا می‌کند. دوربین سلفی نیز وضوح ۵ مگاپیکسلی دارد.

باتری تبلت Adolpad 10 Pro ظرفیت ٧,٣٠٠ میلی‌آمپرساعتی دارد. توان شارژر مشخص نیست. درگاه شارژ تبلت مذکور، از نوع Type-C می‌باشد. نوبت به قیمت این تبلت می‌رسد.

تبلت Asus Adolpad 10 Pro

قیمت Adolpad 10 Pro

تبلت جدید ایسوس در تک نسخه ۴/١٢٨ گیگابایتی عرضه می‌شود. قیمت این دستگاه برابر با ١,۵٩٩ یوان چین (٢۴٧ دلار آمریکا) است.

نظرتان نسبت به این محصول چیست؟ آیا این تبلت ارزش خرید خوبی دارد؟ با تبلت‌ها میانه خوبی دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

زیاد جالب نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️