حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ سامسونگ گلکسی بوک ۲۰۲۱ با نسل ۱۱ تراشه های اینتل رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، لپ‌تاپ

امروز و در مراسم آنپکد سامسونگ که تماما لپتاپی بود، چهار لپتاپ معرفی شد. با هم با لپتاپ گیمینگ سامسونگ Galaxy Book Odyssey آشنا شدیم. اینجا اما می خواهیم با پایه ای ترین عضو خانواده گلکسی بوک آشنا شویم.

لپتاپ سامسونگ گلکسی بوک ۲۰۲۱

این مدل، پایه ای ترین لپتاپ مجموعه جدید لپتاپ های سامسونگ است. با این حال به این معنی نیست که شما نمی توانید سخت افزار خوبی داشته باشید. اگر نیازی به آن کارت گرافیک RTX ندارید و نمی خواهید هزینه صفحه نمایش AMOLED را پرداخت کنید، مدل پایه Galaxy Book یکی از مواردی است که باید به توجه کنید.

این لپتاپ دارای نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با پنل TFT LCD و رزولوشن 1080p است. در بخش پردازنده ها ما نسل ۱۱ تراشه های اینتل را در مدل های Core i3 / i5 / i7 خواهیم داشت. مدل های مقرون به صرفه تری با پردازنده Pentium Gold و حتی یک مدل سلرون نیز ارائه خواهد شد.

حافظه رم از نوع LPPDR4X بوده و در انتخاب های ۴، ۸ یا ۱۶ گیگابایت در دسترس خواهد بود. شما می توانید یک SSD NVMe تا ۵۱۲ گیگابایت سفارش دهید.‌ همچنین می توانید SSD دوم نیز اضافه کنید. اگر بخواهید می توانید کارت گرافیک GPU GeForce MX450 داشته باشید.

این مدل هنوز هم بطور منطقی نازک و سبک به نظر می رسد. ضخامت آن 15.4 میلی متر و وزنش 1.55 کیلوگرم است. باتری ۵۴ وات ساعتی از طریق USB-C و توان ۶۵ وات شارژ می شود. همکاری با AKG برای بخش صوتی اینجا وجود ندارد اما هنوز Dolby Atmos را دریافت می کنید. حسگر اثر انگشت روی دکمه روشن / خاموش اختیاری است.

لپتاپ گلکسی بوک ۲۰۲۱

لپتاپ گلکسی بوک ۲۰۲۱

برخلاف مدل ادیسه، این لپتاپ دارای شبکه 4G برای همراهی با Wi-Fi 6 است. انتخاب پورت نیز عالی است. این لپتاپ با دو USB-C ، دو USB-A 3.2 ، HDMI ، جک ترکیبی ، اسلات امنیتی ، به علاوه microSD و nano اسلات های سیم ارایه می شود.

نظر شما درباره لپتاپ اقتصادی جدید سامسونگ چیست؟ به فکر خرید لپتاپ از سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

ها این جیگر نوفهمه که کیبرد لپتاب گیمینگ ای نبید

Milad7

عالیه دوستش دارم 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)