حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میت ۴٠ پرو نسخه 4G هواوی با سیستم عامل HarmonyOS عرضه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | هواوی

چند روز پیش، هوآوی بی سر و صدا از میت ۴٠ پرو نسخه 4G رونمایی کرد. بر اساس گفته یک افشاگر، این گوشی با HarmonyOS به صورت پیش‌فرض عرضه خواهد شد.

میت ۴٠ پرو نسخه 4G با سیستم‌عامل HarmonyOS 2.0

میت ۴٠ پرو نسخه 4G جهت عرضه با قیمتی کمتر نسبت به نسخه 5G آن، در چین رونمایی شد. این گوشی دقیقاً همان مشخصات نسخه 5G را دارد؛ با این تفاوت که از اینترنت 5G پشتیبانی نمی‌کند.

 

نسخه 4G هواوی میت ۴٠ پرو و میت ایکس ٢ با کایرین ۹۰۰۰ روانه بازار می شوند!

 

اکنون، بر اساس مطلبی از Gizchina و افشاگر معروف، DCS، این گوشی با HarmonyOS نسخه پایه عرضه می‌شود. بنابراین، ممکن است به زودی شاهد عرضه اولین گوشی هوآوی با HarmonyOS باشیم؛ سیستم‌عامل به ظاهر اختصاصی هوآوی که هنوز به صورت گسترده عرضه نشده است.

میت ۴٠ پرو نسخه 4G با HarmonyOS 2.0

هنوز مشخص نیست نسخه رسمی HarmonyOS 2.0 چگونه است. در تست‌های انجام شده توسط توسعه‌دهندگان، مشخص شده است که این نسخه، همان EMUI 11 با نامی دیگر است! کرنل این نسخه نیز بر پایه اندروید طراحی شده است. شاید هوآوی قصد دارد استراتژی جدیدی را با HarmonyOS 2.0 پیش بگیرد؛ اما همچنان خاصی از تغییرات چشمگیر، حداقل در ظاهر این رابط‌کاربری نخواهد بود.

سری Huawei P50 نیز به صورت پیش‌فرض از این نسخه برخوردار خواهند شد. همچنین، شاید HarmonyOS 2.0 گسترده‌ترین برنامه به‌روزرسانی هوآوی باشد؛ چرا که قرار است ٣٠٠ میلیون دستگاه این به‌روزرسانی را از سوی هوآوی دریافت کنند!

نظر شما در مورد HarmonyOS 2.0 چیست؟ میت ۴٠ پرو 4G را می‌پسندید؟ کدام نسخه رابط‌کاربری هوآوی را بیشتر دوست داشتید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ببینیم این هارمونی میتونه برای خودش جایگاهی باز بکنه یا نه🤔

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️