حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 ردمی K40 Pro و K40 Pro Plus ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | شیائومی

پشتیبانی نرم‌افزاری برای کاربران امری مهم تلقی می‌شود، به طوری که برای برخی کاربران، این بخش از نان شب واجب‌تر است! بخش پشتیبانی نرم‌افزاری شیائومی در حال انتشار به‌روزرسانی رابط‌کاربری MIUI 12.5 برای کاربران است. امروز، آپدیت MIUI 12.5 ردمی K40 Pro و K40 Pro Plus ارائه شد.

آپدیت MIUI 12.5 ردمی K40 Pro و K40 Pro Plus به صورت پایدار منتشر شد

آپدیت MIUI 12.5 ردمی K40 Pro و K40 Pro Plus در نهایت، امروز منتشر شد. دیروز در مورد انتشار به‌روزرسانی رابط‌کاربری MIUI 12.5 برای Redmi K40 و Note 9 5G صحبت کردیم. اکنون نوبت به دو عضو دیگر از گوشی‌های ردمی می‌رسد: ردمی K40 Pro و K40 Pro Plus

 

آپدیت MIUI 12.5 ردمی K40 و Note 9 5G ارائه شد

 

ردمی K40 Pro و برادر بزرگ‌تر آن، K40 Pro Plus مدتی پیش در چین رونمایی شدند. اکثر مشخصات دو گوشی به جز نسخه‌های حافظه و سنسور اصلی دوربین، یکسان است. بنابراین، اسم رمز هر دو گوشی، یکسان است: Haydn

 

ردمی K40 پرو و K40 پرو پلاس با اسنپدراگون ۸۸۸ رسما معرفی شدند

 

به گزارش Xiaomiui، کاربران دو گوشی مذکور، در حال دریافت به‌روزرسانی‌ جدیدی هستند. این به‌روزرسانی، همان نسخه جدید رابط کاربری MIUI 12.5 است. همچنین، این نسخه به صورت پایدار به اصطلاح، استیبل ارائه شده است و در دسترس عموم قرار گرفته است.

حجم حدودی این به‌روزرسانی حدود ٣.۶۵ گیگابایت است که حجم نسبتاً زیادی است. نسخه فریمور هر دو گوشی پس از این آپدیت به “V12.5.2.0.RKKCNXM” تغییر خواهد یافت.

ردمی K40 Pro و K40 Pro Plus

اکنون، تمام گوشی‌های سری Redmi K40، به آخرین نسخه رابط‌کاربری شیائومی آپدیت شده‌اند. طبق تجارب اخیر، گوشی‌هایی که مشکل داغی داشته‌اند، با نصب این به‌روزرسانی دیگر مشکلی ندارند. بنابراین، پیشنهاد می‌شود در صورت دریافت این به‌روزرسانی، حتماً آن را دانلود و نصب کنید! گفته می‌شود گوشی گیمینگ ردمی از سری K40، از این رابط‌کاربری استفاده می‌کند.

رابط‌کاربری MIUI 12.5

نظرتان در مورد سری Redmi K40 چیست؟ به کدام یک از گوشی‌های این سری بیشتر علاقه‌مند هستید؟ آیا شیائومی به‌زودی این به‌روزرسانی را به صورت جهانی برای گوشی‌های بیشتری منتشر خواهد کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AL1K1NG

یچیزی ک امسال از شیا پسندیدم این بود ک زبان طراحی مشترکی دارن گوشیاش امسال
مثه دوسال پیش ک حلقه طلایی دور دوربین و دکمه قفل با رنگ متفاوت
پارسال هر کدوم از گوشیاش ی طراحی داشتن ک واقعا جالب نبود

Mahdi

واقعا رنگ سفیدش خوشگله با رنگ ابیش
mi11i اگه واذد کنن خیلی خوب میظه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️