حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی نوا ٨ پرو نسخه 4G رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | هواوی

پس از معرفی نسخه‌های 4G میت ۴٠ پرو و گوشی منعطف میت ایکس ٢ برای ارزان‌تر بودن قیمت تمام شده، هوآوی نوا ٨ پرو نسخه 4G نیز رسماً معرفی شد تا شاهد تنوع قیمتی بیشتری در محصولات بالارده هوآوی باشیم.

هوآوی نوا ٨ پرو نسخه 4G

نوا ٨ پرو 5G، در آخرین ماه سال ٢٠٢٠ میلادی به صورت رسمی در چین معرفی شد؛ گوشی که از تراشه کایرین ٩٨۵، شارژر ۶۶ واتی و دوربین اصلی چهارگانه‌ ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

 

هواوی نوا ۸ و نوا ۸ پرو رسما معرفی شدند

 

بر اساس گزارشی که از Gsmarena منتشر شده است، نوا ٨ پرو نسخه 4G به تازگی در کشور چین معرفی شده است.

نسخه 4G هوآوی میت ۴٠ پرو و میت ایکس ٢ نیز پیش از این، در این کشور رونمایی شده بودند تا در دسترس کاربرانی که بودجه کمتری دارند، قرار بگیرند.

 

نسخه 4G هواوی میت ۴٠ پرو و میت ایکس ٢ با کایرین ۹۰۰۰ روانه بازار می شوند!

 

حال، هوآوی به سراغ تولید نسخه 4G گوشی بالارده خود، نوا ٨ پرو رفته است تا با کاهش هزینه تمام شده در ساخت این گوشی، قیمت نهایی آن را کاهش دهد. مانند وضعیت موجودی میت ۴٠ پرو و میت ایکس ٢، خبری از زمان آغاز فروش یا قیمت این دستگاه نیست. این گوشی به جز عدم پشتیبانی از اینترنت 5G، هیچ تفاوت کلیدی با نسخه 5G آن ندارد.

به نظر می‌رسد هوآوی قصد پیش گرفتن روند تولید نسخه 4G گوشی‌های 5G خود را دارد؛ به عقیده هوآوی، می‌توان با حذف این قابلیت، گوشی‌ها را با قیمتی کم‌تر به دست کاربرانی رساند که وجود فناوری 5G در دستگاه‌شان، اولویت چندانی ندارد.

در زمان معرفی Nova 8 Pro 5G، نسخه‌های ٨/١٢٨ و ٨/٢۵۶ گیگابایتی این گوشی، به ترتیب قیمتی برابر با ٣,٩٩٩ یوان (معادل ۶١۶ دلار آمریکا) و ۴,٣٩٩ یوان (معادل ۶٧٧ دلار آمریکا) بود. بنابراین، انتظار می‌رود قیمت نهایی نوا ٨ پرو نسخه 4G، ارزان‌تر از نسخه 5G آن باشد تا مشتریان بیشتری قابلیت خرید این گوشی را داشته باشند.

نظرتان در مورد این کار هوآوی چیست؟ آیا شرکت‌های دیگر باید این کار را انجام دهند یا لزومی در انجام آن نمی‌بینید؟ چه ایده‌ای برای عرضه گوشی‌های گران‌تر با قیمتی کم‌تر دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

۴ماه بعد ….

نسخه 3G نوا 8پرو معرفی شد

9ماه بعد….

نسخه 2Gنوا8پرو با سلفی تکی معرفی شد

S AH

Android 10 :-\

Milad7

گوشی خوشگلیه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️