حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل به طور اتفاقی نمونه عکس های گرفته شده توسط پیکسل ۵a را منتشر کرد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | دوربین، گوگل

چندی پیش شاهد انتشار رندر هایی از گوشی پیکسل ۵a گوگل بودیم. سپس شایعاتی از کنسل شدن پروژه تولید این میان رده جدید گوگل منتشر شد که البته بعد ها رسما تکذیب شد. حال امروز، این کمپانی به طور اتفاقی نمونه عکس های گرفته شده توسط دوربین پیکسل ۵a را در وبلاگ خود ارسال کرده که جزئیات برخی از ویژگی های آن را نشان می دهد.

نمونه عکس های پیکسل ۵a

با توجه به داده های EXIF، که توسط 9to5google منتشر شده، ادعا می شود که این عکس ها توسط گوشی معرفی نشده جدید غول اینترنتی ثبت شده است. در باب کیفیت آن ها، می توان گفت که هیچ چیز خیلی استثنایی وجود ندارد. عکس ها، تم پیکسلی خود را حفظ کرده و با همان کنتراست بالا و جزئیات فوق العاده همراه هستند. با توجه به داده های EXIF ​​آن، این عکس در تاریخ 1 اکتبر سال 2020 و توسط مهندس نرم افزار گوگل، مانفرد ارنست، با استفاده از پیکسل ۵a ثبت شده است.

نمونه عکس های پیکسل ۵a

نمونه عکس های پیکسل ۵a

نمونه عکس های پیکسل ۵a

نمونه عکس های پیکسل ۵a

البته با ذکر این نکته که ما در اینجا به علت محدودیت ها، وضوح عکس را پایین آورده ایم و این خروجی اصلی ثبت شده توسط دوربین پیکسل ۵a نیست.

تاریخ عجیب ثبت این عکس ها

حال شاید این سوال پیش بیاید که چرا این تاریخ؟ در حقیقت،‌ زمان ثبت این عکس حدود ۷ ماه پیش است و حتی گوشی های گوگل پیکسل ۵ و پیکسل ۴a نسخه ۵G، تنها یک روز قبل از ثبت این عکس عرضه شده بودند. عجیب به نظر می رسد که ارنست نمونه اولیه پیکسل ۵a را برای یک جلسه عکاسی که مدت ها پیش بوده، استفاده کرده است. این دقیقاً همان چیزیست که توسط داده های EXIF ​​منتشر شده است.

البته، این احتمال نیز وجود دارد که این داده ها، کاملا ​​نادرست بوده باشند و این عکس ها در واقع با گوشی دیگری ثبت شده باشند، به عنوان مثال نمونه اولیه پیکسل ۴a که ارنست در آن زمان از آن استفاده می کرده است؛ بنابراین نمی توان به طور قطع راجع به این موضوع اظهار نظر کرد.

در پایان، ممکن است این اولین عکس قابل دسترسی عمومی باشد که با گوشی گوگل پیکسل ۵a گرفته شده. پیش تر نیز گزارشی منتشر شده بود که بیان می کرد این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۷۶۵ که در نسل گذشته آن نیز استفاده شده بود، بهره خواهد برد.

به پیکسل 5a گوگل سلام کنید 👋

نظر شما راجع به نمونه عکس های گرفته شده توسط دوربین گوشی پیکسل ۵a گوگل و کیفیت آن چیست؟ امیدواریم به زودی اطلاعاتی از این گوشی و زمان معرفی آن کسب کنیم.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خوشم اومد

Milad7

این بار بدون عیب و نقص باش مرسی 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی